الکترونیک‌آرتز: نسخه جدید از سری Battlefield امسال عرضه خواهد شد

در ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ , 13:15:42
Anthem, DICE, respawn, Star Wars Battlefront 2, بازی Battlefield 1, بازی بتلفیلد (Battlefield), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

در جریان کنفراس مالی شرکت الکترونیک‌آرتز اعلام شد که نسخه جدید بازی Battlefield در سال جاری میلادی به جای بازی Anthem عرضه خواهد شد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

طبق جدیدترین اخبار بازی‌های ویدیویی و در جریان کنفرانس گزارش مالی شرکت الکترونیک‌آرتز، مدیران این شرکت یعنی «اندرو ویلسون» (Andrew Wilson)، «پاتریک سودرلند» (Patrick Soderlund) و «بلیک یورگنسن» (Blake Jorgensen) اعلام کردند که نسخه جدیدی از بازی Battlefield در سه ماه سوم سال مالی ۲۰۱۸ (بین یک اکتبر تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸) عرضه خواهد شد. اطلاعات دیگری از زمان معرفی یا داستان بازی اعلام نشد اما با توجه به اینکه استودیو دایس (DICE) قبل از رویداد E3 به معرفی Battlefield 1 پرداخت، احتمالا الکترونیک‌آرتز نیز دوباره از همین روش استفاده کند.

این در حالی است که پیش از آن، به صورت رسمی توسط اندرو ویلسون، مدیر اجرایی شرکت الکترونیک‌آرتز، اعلام شد که بازی اکشن و نقش‌آفرینی جهان بازی استودیو بایوور (BioWare) یعنی Anthem که در جریان E3 معرفی و قرار شد در سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود، تاخیر خورده و در سه ماهه آخر سال مالی ۲۰۱۹ (بین ۱ ژانویه تا ۳۱ مارس ۲۰۱۹) عرضه خواهد شد. در ادامه یورگنسن توضیح داد که این تاخیر به روند توسعه بازی مربوط نبوده و فقط بخاطر مسائل زمان بندی می‌باشد. اون در این باره گفت:

با عقل جور در نمی‌آمد که بازی Anthem را در کنار بازی جدید Battlefield عرضه کنیم.

در ادامه کنفرانس، مدیران الکترونیک‌آرتز درباره‌ی بازی Star Wars که در سال ۲۰۱۵ میلادی توسط استودیو ریسپاون (Respawn) معرفی شد، صحبت کرده و اعلام کردند که احتمالا در سال مالی ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد.

همچنین در کنفرانس اعلام شد که بازی Star Wars Battlefront II که انتظار فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای از آن می‌رفت، فقط تعداد نه میلیون نسخه به فروش رفته است. جامعه فیفابازان کنسول نیز طبق اعلام شرکت الکترونیک‌آرتز به ۴۲ میلیون نفر رسیده است و بازی Battlefield 1 نیز حالا دارای ۲۵ میلیون کاربر می‌باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر