صحبت‌های خالق بازی Cyberpunk 2077 درمورد چالش‌های توسعه عناوین در گذشته

در ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ , 19:00:18
شرکت سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red), کنسول Xbox One, نمایشگاه E3 2018

دو روزنامه اسپانیایی، به‌تازگی با افرادی مصاحبه کردند که در حال حاضر پروژه‌هایشان نشان‌دهنده تغییر آینده انسان‌ها و حواشی مربوط به آن است، یکی از افراد حاضر در این مصاحبه آقای «مایک پونداسمیت»، خالق بازی Cyberpunk 2077 بود که درمورد چالش‌های آوردن دنیای غنی «سایبرپانک» به بازی‌های ویدئویی صحبت کرد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

پونداسمیت در این مصاحبه اشاره می‌کند که داستان درمورد انسان‌های معمولی است که از فناوری روز برای مبارزه با افراد قرار گرفته در راس قدرت استفاده می‌کنند. او هم‌چنین خاطرنشان کرد، آن‌ها در گذشته قصد داشتند تا یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌آفرینی بین سال‌های ۱۹۸۶ تا ۸۷ بسازند، اما با ۲ مشکل مواجه شدند. اولین مشکل، عدم وجود فناوری لازم برای ساخت یک جهان زنده، پر از NPCها و خیابان‌های پرازدحام بود که باعث می‌شد نتوانند ایده خود را اجرا کنند.

دلیل دیگر این بود که آن‌ها دنبال یک همکار برای به اشتراک گذاشتن چشم‌انداز جهان Cyberpunk خود بودند که این امر هم محقق نشد. اگر چه، پونداسمیت درمورد استودیو «سی‌دی پراجکت رد» و یا بازی در دست توسعه آن‌ها صحبتی نمی‌کند، اما به صحنه‌های مرگ و میر و بدن‌های بی‌جان موجود در تریلر بازی Cyberpunk 2077 اشاره داشت. البته، هنوز مشخص نیست که صحبت او مربوط به تریلری است که در سال ۲۰۱۲ معرفی شده بود، یا این‌که این موارد مربوط به تریلر آینده‌ای خواهد بود که قرار است به‌زودی منتشر شود.

در پایان لازم به ذکر است، استودیو سی‌دی‌پراجکت در نمایشگاه E3 2018 حضور خواهد داشت و شایعاتی مطرح شده که قرار است نمایشی از بازی Cyberpunk 2077 در پشت درهای بسته به مطبوعات نشان داده شود.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر