عناوین رایگانی که این آخر هفته می‌توانید بر روی اکس‌باکس وان تجربه کنید

در ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ , 18:00:52
NBA 2K18, Overwatch, Rainbow Six Siege, Xbox Live Gold, شرکت 2K Games, شرکت بلیزارد (Blizzard Entertainment), شرکت یوبی سافت (Ubisoft), کنسول Xbox One

اگر در این مدت، فرصت تجربه عناوین زیادی را بر روی کنسول اکس‌باکس وان نداشته‎‌اید، شاید الان بهترین فرصت باشد. برای این آخر هفته، سه بازی رایگان وجود دارد که یکی از آن‌ها نیازمند داشتن اشتراک طلایی شبکه لایو است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

دو بازی NBA 2K18 و Rainbow Six Siege از جمله عناوین رایگان این آخر هفته هستند. ۲K18 آخرین خروجی منتشر شده از این عنوان بسکتبالی است که هم‌اکنون همراه با تخفیف در دسترس است. دومین عنوان هم بازی تیراندازی و تاکتیکی شرکت «یوبی‌سافت» بوده که با توجه به نزدیک شدن به معرفی محتوای فصل جدید، برای همه پلتفرم‌ها به صورت رایگان، قابل دسترسی است. هر دو عنوان ذکر شده برای تمامی کاربران قابل بازی بوده، حتی اگر اشتراک طلایی مایکروسافت را در اختیار نداشته باشید.

با این‌حال، سومین بازی رایگان هفته، عنوان تیراندازی آنلاین شرکت «بلیزارد»، یعنی بازی Overwatch است که برای تجربه آن باید اشتراک طلایی داشته باشید. این نسخه، شامل تمامی قهرمان‌ها ونقشه‌های موجود در بازی به همراه سه حالتQuick Play, Custom Games, و Arcade موجود است. همان‌طور که اطلاع دارید، رویداد سال نو چینی هم در حال برگزاری بوده و بازیکنان Overwatch این شانس را خواهند داشت تا پوسته مخصوص این رویداد را نیز دریافت نمایند.

در صورت خرید هر یک از عناوین فوق، تمامی پیشرفت‌هایی که در طول دوره رایگان کسب کرده باشید، به نسخه اصلی نیز منتقل خواهد شد. دو بازی NBA 2K18 و Rainbow Six Siege تا تاریخ یکشنبه، ۲۹ بهمن و بازی Overwatch تا دوشنبه، ۳۰ بهمن  به صورت رایگان برای کنسول اکس‌باکس وان در دسترس قرار دارند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر