نسخه ریمستر بازی Burnout Paradise به صورت رسمی معرفی شد

در ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ , 09:00:38
Burnout Paradise Remastered, PlayStation Pro, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت Criterion Games, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

شرکت الکترونیک آرتز نسخه ریمستر بازی Burnout Paradise با نام Burnout Paradise Remastered معرفی شد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

عنوان ریسینگ و جهان‌آزاد Burnout Paradise توسط استودیو Criterion Games توسعه یافته و شرکت الکترونیک آرتز در سال ۲۰۰۸ میلادی آن را برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر کرد. البته نسخه‌ رایانه‌های شخصی بازی نیز یک یک سال بعد یعنی در ماه فوریه سال ۲۰۰۹ میلادی عرضه شد. این عنوان بازیکنان را وارد دنیای آفتابی، پر از مسابقات رانندگی و البته تصادف‌های اکشن می‌کرد و حال در جدیدترین اخبار بازی‌های ویدیویی، با معرفی بازی Burnout Paradise Remastered شما می‌توانید تا آخر سال جاری میلادی دوباره وارد شهر Paradise شوید.

شرکت الکترونیک آرتز نسخه ریسمتر این بازی را ساعاتی پیش با عنوان Burnout Paradise Remastered برای انتشار در تاریخ بیست‌و‌پنجم اسفند‌ماه ۱۳۹۶ (۱۶ مارس ۲۰۱۸) روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان معرفی کرد. نسخه رایانه‌های شخصی نیز در تاریخ نامشخصی تا آخر سال جاری میلادی روی سرویس Origin عرضه خواهد شد. این نسخه از بازی با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به هر دو صورت دیجیتالی و فیزیکی برای خرده‌فروشی‌ها ارسال خواهد شد و مشترکین سرویس EA Access نیز این فرصت را خواهد داشت که از طریق Play First Trail در تاریخ ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۶ (۹ مارس ۲۰۱۸) به صورت آزمایشی ده ساعت از گیم‌پلی بازی را تجربه نمایند.

نسخه ریمستر بازی Burnout Paradise در کنار بازی اصلی شامل تمامی محتویات قبلی عرضه شده از جمله خودرو‌ها، نقشه‌ها، چالش‌ها و همچنین هشت بسته‌الحاقی که بعد از عرضه نسخه استاندارد بازی منتشر شدند، می‌شود. لیست کامل این محتویات به شرح زیر می‌باشد:

  • نسخه استاندارد بازی Burnout Paradise
  • Big Surf Island
  • Party Pack
  • Burnout Bikes
  • Boost Special
  • Legendary Cars
  • Cagney Update
  • Toys
  • Cops & Robbers Pack

در کنار تمام محتویات ذکر شده در بالا، بازی Burnout Paradise Remastered همچنین از کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ پرو و ایکس‌باکس وان ایکس با اجرا به صورت ۱۰۸۰p واقعی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این عنوان از تنظیمات گرافیکی گسترده‌تر مانند وضوح تصویر ۴K و نرخ فریم ۶۰ نیز بر روی این کنسول‌ها بهره خواهد برد.

بازی Burnout Paradise Remastered در تاریخ ۲۵ اسفند‌ماه ۱۳۹۶ (۱۶ مارس ۲۰۱۸) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و نسخه رایانه‌های شخصی نیز به دنبال آن تا آخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود. در انتها لازم به ذکر است که شرکت الکترونیک آرتز همچنین تریلر معرفی بازی بهمراه تعدادی تصاویر از این نسخه منتشر کرده که در ادامه قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر