تماشا کنید: تریلر هنگام انتشار بازی Metal Gear Survive

در ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ , 12:00:22
Metal Gear Solid V The Phantom Pain, Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, Metal Gear Survive, شرکت کونامی (Konami)

شرکت کونامی ساعاتی پیش با فرارسیدن زمان انتشار بازی Metal Gear Survive ، تریلر هنگام انتشار زیبای آن را منتشر کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

سرانجام تاریخ عرضه بازی Metal Gear Survive فرا رسید و شرکت کونامی در جدیدترین اخبار بازی‌های ویدیویی، تریلر هنگام انتشار زیبایی از این عنوان منتشر کرده است که شامل تصاویری جدید از حالت‌های تک نفره و چندنفره بازی می‌شود. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده نمایید:

دانلود از آپارات

شرکت کونامی اعلام کرد که بازی Metal Gear Survive هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس می‌باشد و نسخه رایانه‌های شخصی نیز با یک روز تاخیر عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین اذعان کرد که از ماه آینده میلادی، بازیکنان می‌توانند انتظار دریافت بروزرسانی‌ها و محتویات رایگان شامل رویداد‌ها و ماموریت‌های چند نفره جدید را داشته باشند.

عنوان Metal Gear Survive توسط استودیو کونامی دیجیتال اینترتیمنت (Konami Digital Entertainment) و اولین نسخه از مجموعه متال گیر بعد از بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و همچنین بعد از جدایی  هیدئو کوجیما از شرکت کونامی در سال ۲۰۱۵ میلادی می‌باشد. وقایع بازی نیز بین نسخه‌های Metal Gear Solid V: Ground Zeroes و The Phantom Pain اتفاق افتاده و داستان بازی نیز درباره گروهی از سربازان است که به یک دنیای موازی که پر از جانورانی زامبی مانند می‌باشد، منتقل شده‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از عنوان Metal Gear Survive می‌توانید پیش‌نمایش وبسایت دنیای بازی را مطالعه نمایید. لازم به ذکر است که چندی پیش نیز کونامی سیستم مورد نیاز بازی برای رایانه‌های شخصی را اعلام کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر