برای داشتن جایگاه ذخیره بیشتر در بازی Metal Gear Survive باید ۱۰ دلار دیگر بپردازید!

در ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ , 14:00:37
Metal Gear Survive, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت کونامی (Konami), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One, متال گیر سالید

اگر از کسانی باشید که قصد دارد دومین شخصیت خود را در بازی بازی Metal Gear Survive بسازد، باید گفت کمی برایتان هزینه خواهد داشت. همان‌طور که اطلاع دارید، بازی Metal Gear Survive در حال حاضر منتشر شده است. دیروز، خبرهایی به گوش رسید حاکی بر این‌که درصورتی که قصد داشتن جایگاه ذخیره بیشتر برای هر شخصیت داشته باشید، باید مبلغ ۱۰ دلار بابت آن پرداخت کنید. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

این موضوع، برای دارندگان هر سه پلتفرم پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی وجود دارد. طبق گفته وب‌سایت US Gamer، بازیکنانی که در بازی Metal Gear Survive قصد دارند تا شخصیت جدیدی را به غیر از شخصیت فعلی خود در بخش تک‌نفره و چندنفره داشته باشند، باید مبلغ ۹.۹۹ دلار بابت آن بپردازند!

به بیان دیگر، برای بدست آوردن این مهم، باید مقدار هزار سکه (واحدی که با پول واقعی در بازی قابل خرید است) داشته باشید تا بتوانید دومین شخصیت خود را ایجاد کنید. با این حساب، مبلغ ۹.۹۹ دلار از طریق شبکه پلی‌استیشن، شبکه لایو و استیم یا ۱۰۰۰ سکه برای برای بدست آوردن جایگاه بیشتر پرداخت نمایید. طبق معمول هم، بازیکنان زیادی پیرامون این مورد ابزار ناراحتی کرده و می‌توانید مباحث آن‌ها را در فروم ResetEra پیگیری کنید.

در پایان لازم به ذکر است، بازی Metal gear Survive هم‌اکنون به صورت رسمی در دسترس پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر