چهارمین بسته‌الحاقی بازی Battlefield 1 در دسترس قرار گرفت

در ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ , 12:00:40
DICE, بازی Battlefield 1, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

بروزرسانی جدید بازی Battlefield 1 همراه با بسته‌الحاقی Apocylipse برای بعضی از بازیکنان منتشر شد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی‌های ویدیویی، عنوان Battlefield 1 بروزرسانی جدیدی دریافت کرد و در کنار آن، چهارمین بسته‌الحاقی بازی به نام Apocylipse برای بعضی از بازیکنان نیز روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شد. این بسته شامل محتویات جدید نظیر اسلحه‌ها، نقشه‌ها و تجهیزات می‌شود.

بسته Apocylipse هم‌اکنون از طریق دسترسی اولیه برای بازیکنانی که پرمیوم پس یا نسخه Revolution بازی Battlefield 1 را در اختیار دارند، در دسترس است. این بسته در تاریخ ۱۴ اسفند‌ماه ۱۳۹۶ (۵ مارس ۲۰۱۸) برای خرید به صورت جداگانه در دسترس خواهد بود. البته بازیکنانی که فقط نسخه استاندارد بازی را در اختیار دارند، برای دسترس به حالت آنلاین باید بروزرسانی جدید را دانلود نمایند. جزییات این بروزرسانی هنوز منتشر نشده است.

بسته‌الحاقی Apocylipse بازی Battlefield 1 شامل پنج نقشه جدید می‌شود که سه تا از آن‌ها با نام‌های River Somme، Caporetto و Passchendaele برای حالت عادی چندنفره و دو تای دیگر با نام‌های London Calling و Razor’s Edge به صورت اختصاصی برای حالت Air Assault طراحی شده‌اند. این حالت جدید فقط شامل نبرد در آسمان بین هواپیما‌ و کشتی‌های هوایی بزرگ جنگی می‌شود. در این میان همچنین آیتم‌های جدیدی نیز به بازی Battlefield One اضافه خواهد شد. این محتویات شامل شش اسلحه جدید است؛ نظیر اسلحه RSC SMG، سلاح‌های سرد نظیر ساطور، تجهیزات نظیر AA Rocket Gun برای کلاس Assault، دو بمب افکن Hansa Brandenburg GI و Airco DH10 و همچنین اسلحه‌ای جدید که گاز سمی شلیک می‌کند.

استودیو دایس و شرکت الکترونیک‌ آرتز در کنار این خبر، همچنین تریلر بسته‌الحاقی Apocylipse را منتشر کردند که در ادامه قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

در انتها لازم به ذکر است که Apocylipse آخرین بسته‌الحاقی بازی Battlefield 1 می‌باشد. البته در این میان استودیو دایس هنوز به پشتیبانی خود از بازی ادامه خواهد داد. در خبری مرتبط، چندی پیش ساخت نسخه جدید از بازی Battlefield تایید شد که قرار است تا آخر سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر