لوت‌ باکس‌ها در نسخه بعدی بازی Battlefield تنها حاوی لوازم تزئینی خواهند بود

در ۱۳۹۶/۱۲/۱۴ , 13:00:31
DICE, ESRB, Star Wars Battlefront II, بازی Battlefield V, بازی بتلفیلد (Battlefield), پی سی گیمینگ (PC Gaming), دایس, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

بعد از سر و صدای زیادی که پیرامون سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای بازی «جنگ ستارگان: جبهه نبرد ۲» (Star Wars: Battlefront II) شکل گرفت، شرکت «الکترونیک آرتز» به همین دلیل به بازنگری سیاست‌های خود پرداخته و قرار است روند بهتری را در نسخه بعدی بازی Battlefield پیش بگیرد. با توجه به صحبت‌های سازنده و ناشر این عنوان، سیستم پرداخت درون‌برنامه تنها به لوازم تزئینی از طریق لوت باکس‌ها محدود می‌شود. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

در خبری که هفته پیش منتشر کردیم، شایعه شد نسخه بعدی از این مجموعه، Battlefield V نام دارد و حوادث آن در جنگ جهانی دوم جریان دارد. هرچند، هنوز تاییدیه‌ای سوی سازنده منتشر نشده است. هم‌چنین، یک منبع نزدیک درمورد نسخه جدید بازی Battlefield گفت؛  هیچ نوع پرداخت درون‌برنامه به منظور برهم زدن تعادل گیم‌پلی وجود نخواهد داشت و لوت‌باکس‌ها تنها به لوازم تزئینی محدود می‌شود.

در بازی «بلتفیلد ۱» (Battlefield 1) نیز شاهد لوت باکس هستیم که می‌توانید آن‌ها را با پول واقعی خریداری کنید که تنها شامل لوازم تزئینی بوده و تاثیری بر روی گیم‌پلی بازی ندارد. به تازگی هم سیاست‌های جدیدی درمورد لوت باکس‌ها بنا شده که به عنوان مثال، شبکه رتبه‌دهی سنی ESRB به منظور سخت‌گیری هر چه بیشتر در این باره، از این به بعد عناوینی که دارای لوت باکس باشند، با برچسب «پرداخت درون‌برنامه» روی جعبه بازی‌ها مشخص می‌کند.

هنوز هیچ اطلاعاتی درمورد نسخه بعدی بازی Battlefield منتشر نشده، ولی چندی پیش یکی از اعضای تیم «دایس» اعلام کرد تریلر معرفی این عنوان در دست توسعه است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر