اکتیویژن ناشر سری Call of Duty از محبوبیت ژانر بتل‌ رویال کاملا آگاه است

در ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ , 08:00:01
Battle Royal, Call of Duty, Fortnite, PUBG, بازی Call of Duty: Black Ops 4, شرکت اکتیویژن

شرکت «اکتیویژن» ناشر سری Call of Duty از خیزش سریع و محبوبیت بازی‌های ژانر بتل‌ رویال کاملا آگاه است. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

طبق گزارش شرکت سرمایه‌گذار «اوپن‌هایمر» (Oppenheimer) در ملاقات اخیرش با شرکت اکتیویژن، مسئول امور مالی این شرکت خبر از اهداف سریع آن‌ها برای رسیدن به راه‌های سودآور جدید داد، و بتل رویال دقیقا همان‌ چیزی است که شرکت‌های ناشر Fortnite و PUBG به آن رسیدند.

آقای «داو جونز» (Dow Jones) در توییتر خود نوشت:

شرکت سرمایه‌گذار توضیح داد که اکتیویژن از دستیابی ناشران دیگر به موفقیت‌های بزرگ از طریق تولید عناوین در ژانر محبوب بتل رویال کاملا آگاه است؛ و مدیتریت به سرمایه‌گذاران یادآوری کرد که شرکت با سرعت بیشتری به‌سوی آن می‌رود.

در هفته گذشته اکتیویژن خبر از انتشار بازی Call of Duty Black Ops 4 در ۲۰ مهر ۱۳۹۷ داد.

اگرچه می‌توان مد بتل‌ رویال را به سری Call of Duty افزود، اما این سری هرساله با سه بخش پربار وارد بازار می‌شود؛ بخش تک‌نفره داستانی، بخش چندنفره که خود نیز شامل بخش‌های گوناگون است و بخش زامبی؛ که پس از انتشار بازی نیز بسته‌های الحاقی برای آن اضافه می‌شود. دلیل دیگری که این احتمال را کمرنگ می‌کند شخص‌اول بودن Call of Duty است چراکه محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال در زاویه سوم شخص منتشرشده‌اند.

در این شکی نیست که ژانر بتل رویال با سرعت چشمگیری در حال رشد و توسعه است. در حال حاضر بازی PUBG و بازی Fortnite با اختلاف زیاد محبوب‌ترین عناوین این سبک محسوب می‌شوند؛ اما هرروزه بازی‌های مدعی زیادی وارد میدان می‌شوند. در بازی Mavericks چهارصد بازیکن همزمان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، توسعه‌دهنده S.T.A.L.K.E.R. بازی Fear the Wolves را در این ژانر تولید کرده است، بازی Darwin Project در استیم وارد دسترسی فاز اولیه شد، و شایعاتی مبنی بر حضور مد بتل رویال برای بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 منتشر شده است.

با موفقیت عناوین ژانر بتل‌ رویال دور از انتظار نیست که شرکت‌های بزرگ به فکر تولید عناوین در این ژانر باشند، حتا شرکت بزرگ چند میلیون دلاری اکتیویژن.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر