الکترونیک‌ آرتز در حال ساخت یک بازی Star Wars جهان باز است

در ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ , 10:30:31
respawn, Star Wars, Star Wars Battlefront 2, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

گزارشی جدید حاکی از این است که شرکت الکترونیک‌ آرتز در حال کار بر روی یک بازی براساس Star Wars که دارای محیطی جهان باز است؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

طبق جدیدترین اخبار بازی و آگهی استخدام جدید شرکت الکترونیک آرتز، بنظر می‌رسد که این غول ناشر بازی‌های ویدیویی در حال کار بر روی یک بازی Star Wars با محیط جهان آزاد (Open-World) است. این آگهی بر روی وبسایت EA منتشر شده و طبق آن، این شرکت به دنبال یک مهندس برای سرپرستی بخش آنلاین بازی در استودیو شعبه ونکوور EA می گردد. نکته جالب درباره آگهی این است که متن آن به صورت مستقیم به یک بازی جهان آزاد از سری Star Wars اشاره می‌کند. جمله ابتدایی متن به شرح زیر است:

سرپرستی برای یک تیم، جهت کار بر روی قابلیت‌های آنلاین برای یک پروژه جهان آزاد از سری استار وارز

باقی متن در این میان شامل اطلاعات زیادی نمی‌شود اما در بخشی به این موضوع اشاره شده که این بازی بر روی پلتفرم‌های مختلف منتشر شده و انحصاری نخواهد بود. هنوز اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست؛ در صورت انتشار هرگونه خبری، وبسایت دنیای بازی آن را به اطلاع شما خواهد رساند. این اولین‌باری نیست که خبری در ارتباط با ساخت یک بازی Star Wars در سبک جهان بار توسط الکترونیک‌ آرتز می‌شنویم؛ چرا که در سال ۲۰۱۳ میلادی نیز یک آگهی استخدام در ارتباط با همین موضوع منتشر شده بود.

respawn, Star Wars, Star Wars Battlefront 2, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

شرکت الکترونیک آرتز هم‌اکنون حق ساخت بازی‌های مختلف براساس دنیای جنگ ستارگان برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی را به صورت انحصاری در اختیار دارد اما این شرکت در شش ماهه گذشته تاکنون بسیار پر سروصدا بوده است؛ در ابتدا این شرکت با مسئله پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی Star Wars: Battlefront 2 دست و پنجه نرم کرد، قبل از آن نیز استودیو ویسرال گیمز (Visceral Studios) را تعطیل کرده و اعلام کرد که تغییرات مهمی در بازی استار وارز این استودیو ممکن است ایجاد شود و استودیو ونکوور این شرکت ادامه کار را برعهده خواهد گرفت. در این میان، استودیو ریسپاون که سازنده سری بازی‌های Titanfall است نیز در حال ساخت یک بازی دیگر براساس دنیای Star Wars می‌باشد.

وقتی خبر بسته شدن استودیو باز‌سازی ویسرال گیمز منتشر شد، پاتریک سُدرلند معاون اجرایی شرکت الکترونیک آرتز در بیانه‌ای اعلام کرد:

استودیو ویسرال گیمز ما تاکنون در حال ساخت یک بازی اکشن و ماجراجویی براساس دنیای جنگ ستارگان بود. این بازی در فرم اصلی خود یک عنوان داستان محور و یک بازی ماجراجویی خطی بود. در طول روند ساخت و توسعه، ما تصور کلی از بازی را با بازیکنان آزمایش کردیم و به بازخورد‌های آنان درباره اینکه چگونه و چه چیزی را می‌خواهند بازی کنند، گوش دادیم. ما همچنین تغییرات اساسی در بازار بازی‌های ویدیویی را از نزدیک زیر بررسی قرار دادیم. در انتها بریمان روشن شد که برای عرضه عنوانی که بازیکنان بخواهند آن را برای مدت طولانی تجربه کرده و لذت ببرند، باید محور طراحی خود را عوض کنیم.

این صحبت‌ها باعث ایجاد نگرانی‌هایی در مورد آینده بازی‌های تک نفره بزرگ شد. اما مدیر عامل شرکت الکترونیک آرتز یعنی اندرو ویلسون در خبری اعلام کرد که بسته شدن استودیو ویسرال گیمز و تغییرات در بازی استار وارز این استودیو ربطی به تک نفره بودن آن که نیاز بود به یک سرویس آنلاین تبدیل شود، ندارد. او در بیانیه‌ای درباره علت این تصمیمات توضیح داد:

تغییرات ایجاد شده بیشتر به دلیل این بود که چگونه به نقطه‌ای برسیم که تجربه کلی گیم‌پلی بازی برای بازیکنان درست باشد؟

وی همچنین در ادامه اضافه کرد که بعضی از قابلیت‌ها و محتویاتی که استودیو ویسرال برای عنوان خود طراحی کرده بود را ممکن است همچنان در نسخه تغییر یافته بازی مشاهده نماییم. در ادامه سُدرلند نیز همانند ویلسون تایید کرد که تک نفره بودن بازی ارتباطی به این موضوع ندارد و علت آن را مسئله کیفیت دانست. اما در این میان، بلیک یورگنسن، رییس امور مالی EA در بیانیه‌ای اعلام کرد که تک نفره و خطی بودن داستان بازی Star Wars استودیو ویسرال یکی از دلایل برای ایجاد تغییرات در بازی بود:

همان‌طور که بازی را بررسی می‌کردیم، بیشتر به خطی بودن داستان آن پی بردیم و امروزه بسیاری از بازیکنان همانند پنج سال یا حتی ده سال گذشته علاقه‌ای به اینگونه عناوین با داستانی خطی ندارند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر