ماموریت Splinter Cell در بازی Ghost Recon Wildland بصورت رسمی معرفی شد

در ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ , 17:00:32
علت غیبت Splinter Cell

شرکت یوبی‌سافت امروز محتویات جدیدی از Splinter Cell برای بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands منتشر کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

شرکت یوبی‌سافت توسعه‌دهنده و ناشر بازی، امروز در جدیدترین اخبار بازی، ماموریت جدیدی با حال و هوای Splinter Cell برای عنوان شوتر خود یعنی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildland منتشر کرد و در واقع، عرضه محتویات سال دوم بازی را رسما آغاز کرد. هنوز اطلاعات دقیقی از این ماموریت که به نام Special Operation 1 دارد، در دسترس نیست اما تایید شده که بازیکنان قرار است در کنار شخصیت محبوب سری بازی‌های اسپلینتر سل یعنی سم فیشر، پایگاهی از دشمنان در بولیوی نابود کنند. این ماموریت بازگشتی دوباره برای آقای مایکل آیرون‌ساید به عنوان صداپیشه این شخصیت دوست‌داشتنی می‌باشد که البته در نسخه Splinter Cell Conviction حضور نداشت.

در کنار ماموریت جدید، بازیکنان همچنین آیتم‌هایی جدیدی از جمله دوربین‌ دید در شب سم فیشر، چاقو Karambit، یک اسلحه و غیره دریافت می‌کنند. لازم به ذکر است که یوبی‌سافت برای جشن گرفتن همین موضوع، تریلر جدیدی منتشر کرده است که شامل تصاویری از محتویات جدید بازی Ghost Recon Wildlands می‌شود و در ادامه قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

ماموریت Special Operation 1 هم‌اکنون برای بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands در دسترس بوده و روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قابل دریافت و انجام است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر