اشاره به Metal Gear Solid در ماموریت Splinter cell بازی Ghost Recon Wildlands

در ۱۳۹۷/۰۱/۲۳ , 11:40:45
Ghost Recon: Wildlands, metal gear solid, Splinter Cell, شرکت کپکام (Capcom), کنسول Xbox One

در ماموریت جدید بازی Ghost Recon Wildlands که با تم بازی Splinter cell و شخصیت اصلی سری «سم‌ فیشر» به تازیگی از طریق یک به‌روزرسانی در دسترس قرار گرفته است. به‌نظر می‌رسد در این بازی اشاره کوچکی به بازی Metal Gear Solid شده است. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

پس از اتمام ماموریت جدید Splinter cell در Wildlands یک کات‌سین از سم فیشر به نمایش در می‌آید. زمانی که فیشر شروع به صحبت می‌کند، صدای «مایکل آیرونساید» را می‌شنویم، کسی که صدا پیشگی شخصیت فیشر در تمام سری بجز آخرین عنوان با نام Splinter Cell: Blacklist را برعهده داشت.

سم فیشر در این صحنه می‌گوید:

به نظر می‌رسد که آنها دیگر از من خوششان نمی‌آید. فرد دیگری هم با مهارت‌های ویژه برای این کار هست، که یک سربند یا یک همچین چیزی می‌بندد.

در این عبارت فیشر به‌صورت مستقیم از نام آن شخص استفاده نمی‌کند، اما کاملا واضحه که به شخصیت «سالید اسنیک» یا «بیگ باس» قهرمان سری Metal Gear اشاره می‌کند که سربند می‌بندد.

«بومان» مخاطب فیشر در این صحنه می‌گوید:

من شنیدم که آنها بالاخره یک نفرو بازنشسته کردن.

سم فیشر در واکنش به آن می‌گوید:

پس تنها من باقی ماندم.

برای طرفدارانی که بیش از دو دهه با سری Metal Gear خاطره دارند، همین لحظه کوتاه برای جاری ساختن اشک آنان کافی بود.

Metal Gear به عنوان یک فرانچایز هنوز بازنشسته نشده است، حتا با جدایی خالق آن کوجیما از صاحب سری کونامی. همین امسال یک عنوان فرعی از سری با نام  Metal Gear Survive عرضه شد، اما به هیچ عنوان نتوانست در حدواندازه‌های سری ظاهر شود. نقد دنیای بازی بر بازی Metal Gear Survive را با عنوان وقتی فرزند یتیم می‌شود را می‌توانید بخوانید. در حال حاضر آینده سری مشخص نیست.

سری Splinter cell نیز دارای سرنوشت مشابهی بوده است، با این توافت که امید اندکی برای ادامه آن وجود دارد. سال گذشته مدیر یوبی‌سافت در مصاحبه‌ای از احتمال ساخت ادامه سری گفت و کات سین ماموریت Splinter cell بازی Wildlands این حتمال را افزایش داد. در انتهای این صحنه بومان اطلاعاتی از یک صلاح هسته‌ای گمشده به فیشر می‌دهد که این می‌تواند طرح قسمت بعدی Splinter cell باشد.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر