شیائومی از گوشی هوشمند گیمینگ خود با نام Black Shark رونمایی کرد

در ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ , 21:13:55
Razer, Xiaomi

اینکه بازی‌های موبایل تا این اندازه پیشرفت کرده‌اند، شگفت انگیز است.فقط با گوشی خود می‌توانید بازی‌هایی را تجربه کنید که زمانی فقط روی کامپیوتر‌های مجهز اجرا می‌شدند. با این اتفاقات ایده‌ی تولید گوشی‌های گیمینگ رشد کرده و حالا «شیائومی» جدیدترین شرکتی است که به این بازار اضافه شده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

اولین گوشی هوشمند گیمینگی که دیدیم «ریزرفون» بود که سال پیش عرضه شد. این گوشی قدرتمند اندرویدی مشخصاتی مشابه به پرچمداران دیگر شرکت‌ها داشت، اما از بلندگو‌های بهتر، سیستم گرمایشی و باتری بهبود یافته‌تر و البته صفحه‌نمایش فوق‌العاده روان ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کرد. با این ویژگی‌ها، این گوشی واقع یک گوشی مناسب بازی بود.

می‌رسیم به امروز که شیائومی اولین گوشی گیمینگ خود را با نام Black Shark معرفی کرد و به نظر می‌رسد که گوشی متقاعد کننده‌ای برای گیمرها باشد.

وقتی به مشخصات این گوشی نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که گیمرها بی هیچ وجه ناامید نخواهند شد. Black Shark از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ در کنار ۶ یا ۸ گیگ رم استفاده می‌کند. حافظه‌ی داخلی هم ۶۴ یا ۱۲۸ گیگی است. همچنین سیستم خنک‌کننده‌ی مایع در این گوشی قرار داده شده که شیائومی ادعا می‌کند می‌تواند دمای دستگاه را تا ۸ درجه‌ی سلسیوس کاهش دهد.

Razer, Xiaomi

یک باتری قدرتمند ۴،۰۰۰ میلی آمپری نیز این گوشی را تغذیه می‌کند. خبری از درگاه کارت‌حافظه و جک هدفون نیست که کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما گوشی از یک استیک دستی استفاده می‌کند که برای بعضی از بازی‌ها کارآمد است.

Razer, Xiaomi

Black Shark از یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p HDR استفاده می‌کند اما هنوز نامشخص است که آیا مانند ریزرفون با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی طرف هستیم یا نه. گوشی مجهز به سیستم‌عامل اندروید اوریو است که رابط کاربری مخصوص شیائومی با نام Joy UI روی آن سوار است.

هنوز نشانه‌ای از اینکه این گوشی در جایی به غیر از چین هم عرضه می‌شود یا نه نبوده است اما در ادامه‌ی این ماه شاهد عرضه‌ی آن در چین با قیمت ۴۸۰ دلار برای نسخه‌ی ۶۴ گیگ حافظه‌ی داخلی/۶ گیگ رم و ۵۶۰ دلار برای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگ حافظه‌ی داخلی/۸ گیگ رم خواهیم بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر