ادامه انتشار بین المللی گرشاسپ

MG.96 توسط MG.96
در ۱۳۹۰/۰۴/۰۸ , 17:22:38
پی سی گیمینگ (PC Gaming)

طبق خبری که اخیرا در وبلاگ رسمی بازی گرشاسپ دیدیم بازی گرشاسپ توسط ناشر انگلیسی Lace Mamba Global در کشورهای انگلستان، استرالیا،ایرلند، نیوزلند، آفریقای جنوبی، کشورهای اسکاندیناوی، بلژیک و هلند در اول ماه جولای پخش خواهد شد.

همان طور که می دانید چندی پیش هم گرشاسپ توسط ناشر بین الملل JUST A GAME در آلمان، اتریش و سوئیس هم منتشر شده بود.

به امید موفقیت های روز افزون برای بازی ها و بازیسازان ایرانی.

MG.96 (محمد شهریاری)


36 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. باید گرشاسب به عنوان اولین بازی خوب ایرانی تو بازار جهانی حظور پررنگی داشته باشه. حالا چند ناشر داشتن کلا خوب نیست ولی برای شروع خوبه.اما دفعات بعد باید با یک برنامه مدون بازی فقط یک ناشر داشته باشه.
    در کل امیدوارم با فروش خوب راه برای شناخته شدن صنعت بازیسازی ایران به جهان و ساختن عناوین بعدی باز شود. :)

    ۰۰
    1. حرف کاملاً یجا و متینی است باهات کاملاً موافقم ما تازه اول راهیم و باید به فکر پیشرفت صنعت بازیسازی کشورمون باشیم اگه ما خودمون از این عزیزان حمایت نکنیم دیگه کی میخواد پشتیبان این صنعت باشه. برعکس به نظر من خود خارجیا بیشتر از ما به زحمت این بازیسا ارزش و اهمیت قائل هستند.
      داسی۲ از انجمن حقوق بگیران

      ۰۰
    1. واسه چی متاسسفی؟؟ نکنه می خواستی لوح زرین نیکاان که با کلی فیس و افاده بازی رو تو ایران پخش کرد ، بازی رو به صورت جهانی عرضه کنه تا آبروی ایران بره؟

      ۰۰
  2. عالیه. مطمئنا راه یافتن به بازار جهانی به طور غیر مستقیم باعث می شه کیفیت بازی هامون رو بالا ببریم چون وقتی بازی می خواد تو جهان هم منتشر بشه باید کیفیت اش هم جهانی باشه تا موفق بشه و سود بده. اینطور فکر نمی کنین؟ :?: :?: :?: :!: :?: :?: :!:

    ۰۰
    1. برای فرستادن عکس چون امکان آپلود مستقیم وجود نداره باید آدرس سایتو با استفاده از تگ های Html بفرستی که برای این کار بین مطلب ها باید اینطوری عمل کنی
      (“آدرس عکس”=img src)
      توجه: به جای () باید از استفاده کنیم من اینطوری نوشتم که چاپ بشه
      با تشکر داسیدو از انجمن حقوق بگیران دنیای مایکروسافت :wink:

      ۰۰
    1. دوست عزیز یه بار دیگه نظر خودت رو بخون و به معنی کلمه‌ی صنعت فکر کن. سود و درآمد برای صنعت مثل محرک و انگیزه میمونه، همونطوری که دانشجو برای نمره و سطح علمی بالا درس می‌خونه. صنعتی که در کنار سایر اهدافش، هدف مالی نداشته باشه درجا خواهد زد.پیشرفت در کیفیت و کمیت زمانی حاصل میشه که اعضای گروه به هدف مشترک داشته باشن. برای اعضای یه گروه بازی سازی هم که معمولاً با هم نسبتی ندارن پول یه هدف مشترکه. البته همه‌ی اینها باید در کنار اهداف بزرگ‌تر قرار بگیره. یه سوال: به نظر تو تا چند سال اول نباید به سود فکر کرد؟ :?:
      …………………………………………..
      احمد نظامی پور

      ۱۰
    2. اصلا دقت کردی من چی دارم میگم من گفتم هنوز بازی های ما کیفیت لازم رو ندارند به خاطر همین عرضه کردن اون در سطح جهانی هیچ سودی برای ما نداره.بازی سازی قبل از این که یه صنعت باشه یه هنره.

      ۰۱
    3. خوب بالاخره باید وارد یه بازار جهانی بشیم تا یه انگیزه‌ای برای پیشرفت داشته باشیم. اگه فقط به بازار داخل فکر کنیم همون بلایی سرمون میاد که سر ژاپنی‌ها اومد. خیلی از مشکلات بازی‌هامون به چشم ما ایرانی‌ها دیده نمیشه چون داریم از یک دید داخلی به اون نگاه می کنیم. اما اگه بازی به دست آدمای مختلف با سلایق مختلف برسه راحت تر میشه اشکالات رو پیدا کرد.
      …………………………………
      احمد نظامی پور

      ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر