بازی Battlefield V دارای حالت بتل‌رویال خواهد بود

در ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ , 16:58:22
battle royale, DICE, بازی Battlefield V, پی سی گیمینگ (PC Gaming), دایس, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

این روزها که عناوین بتل‌رویال درخشان ظاهر شده‌اند، تعجبی نیست که شرکت‌های دیگر نیز به دنبال ساخت یک حالت بتل‌رویال برای عناوین خود باشند. در آخرین تلاش‌ها بازی Battlefield V به این حالت مجهز خواهد شد؛ در ادامه با دنیای‌بازی همراه باشید.

ساعاتی پیش گزارشی از چند منبع معتبر منتشر کردیم مبنی بر اینکه Call of Duty: Black Ops 4 فاقد بخش تک‌نفره است و آن را با یک حالت بتل‌رویال جایگزین می‌کند.

امروز GamesBeat به نقل از منابع ناشناس در داخل استودیو «دایس» خبر از احتمال حضور حالتی الهام گرفته از بتل‌رویال در عنوان Battlefield V منتشر کرد. در حال حاضر این حالت فقط یک نمونه اولیه است و ممکن است بعد از عرضه بازی در ماه اکتبر طی یک به‌روز رسانی رایگان به بازی اضافه شود.

مشخص بود که پس از موفقیت دو عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds و Fortnite ناشران بزرگ صنعت بازی هم به سمت و سوی عناوین بتل‌رویال رفته و حداقل چنین حالتی را برای بازی خود طراحی کنند.

در واقع شگفت‌زده نخواهیم شد اگر یوبی‌سافت هم یک حالت با الهام از بتل‌رویال یا یک بازی بر مبنای آن معرفی کند. بازیکنان Ghost Recon: Wildlands درخواست‌هایی برای اضافه شدن چنین حالتی به بازی داشته‌اند اما سازندگان اعلام کردند که به دلیل محدودیت‌های تکنولوژی چنین امری ممکن نیست.

حالا باید منتظر ماند و دید که دو عنوان اصلی این سبک یعنی PlayerUnknown’s Battlegrounds و Fortnite می‌توانند در مقابل غول‌های این صنعت ایستادگی کنند یا خیر. همه چیز در E3 2018 مشخص خواهد شد، جایی‌که انتظار میرود DICE عنوان Battlefield V را به‌طور کامل معرفی کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر