حالت جدیدی برای بازی Battlefield 1 منتشر می‌شود

در ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ , 08:00:58
DICE, بازی Battlefield 1, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

استودیو دایس ساعاتی پیش اعلام کرد که حالت جدیدی بزودی برای بازی Battlefield 1 عرضه خواهد شد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

نزدیک به یک سال و نیم است که از عرضه رسمی بازی Battlefield 1 توسط شرکت الکترونیک آرتز می گذارد و در این مدت استودیو سازنده یعنی دایس نیز با عرضه بسته‌های الحاقی مختلف و بروزرسانی‌های به پشتیبانی خود از بازی ادامه داده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، این استودیو عنوان کرده است که هنوز تعدادی از بروزرسانی‌های دیگر برای بازی Battlefield 1 باقی مانده اما بروزرسانی‌های ماهانه بزودی متوقف خواهند شد.

در طی گزارشی دایس توضیح داد؛ حالا که آخرین بسته‌الحاقی بازی در دسترس می‌باشد، استودیو تا چند ماه آینده عرضه بروزرسانی‌های ماهانه را کاهش و در نهایت متوقف خواهد کرد. قبل از این امر اما تعدادی تغییرات بزرگ در بازی Battlefield 1 ایجاد می‌شود؛ اول از همه تمامی نقشه‌های بسته They Shall Not Pass در دسترس تمامی بازیکنان بصورت رایگان قرار خواهد گرفت (نقشه Rupture از همین حالا در دسترس است و باقی نقشه‌ها در ماه جاری میلادی در دسترس قرار می‌گیرند).

به علاوه، یک حالت جدید نیز در ماه ژوئن عرضه می‌شود. این حالت Shock Operations نام داشته و در واقع حالتی از بخش Operations می‌باشد که در آن بازیکنان در تعدادی از نقشه‌های بخش کمپین بازی به نبرد با یک‌دیگر می‌پردازند. این حالت بر روی یک نقشه تمرکز دارد اما مثل همیشه دارای نبرد‌های بخش بخش است. Shock Operations از ۴۰ بازیکن تمرکز می‌کند و از پنج نقشه نیز پشتیبانی می‌کند. بسیاری از این نقشه پیش‌تر در بسته‌های الحاقی به بازی اضافه شده‌اند اما دایس اذعان کرده است که این حالت بصورت رایگان در دسترس همگی بازیکنان قرار خواهد گرفت. ماه ژوئن میلادی همچنین با عرضه آخرین بروزرسانی بازی همزمان می‌شود. در این میان، استودیو دایس هنوز از برنامه‌های خود برای بازی Battlefield 1 بعد از این ماه میلادی صحبتی به میان نیاورده است.

در خبری مرتبط، گزارشات اخیر اذعان می‌کند که نسخه بعدی بازی در جنگ جهانی دوم جریان داشته و ظاهرا با نام Battlefield V شناخته خواهد شد. بازی Battlefield 1 هم‌اکنون روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ در دسترس می‌باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر