نسخه Switch بازی Wolfenstein 2 نیاز به دانلود محتویات از اینترنت دارد

در ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ , 09:30:09
Panic Button, Wolfenstein II: The New Colossus, شرکت بتسدا (Bethesda Softworks), شرکت نینتندو (Nintendo), کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

شما برای تجربه بازی Wolfenstein 2 روی کنسول نینتندو سوییچ نیاز به فضای کافی روی کارت حافظه خود دارید، حتی اگر نسخه فیزیکی بازی را تهیه نمایید؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

به دنبال عرضه برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴، عنوان تحسین شده شوتر و اول شخص Wolfenstein II: The New Colossus امسال قرار است برای کنسول دستی نینتندو سوییچ نیز منتشر شود. مانند دیگر عناوین کنسول، این بازی نیز هم بصورت دیجیتالی و فیزیکی در فروشگاه‌ها را در دسترس خواهد بود اما در جدیدترین اخبار بازی، مشخص شد که حتی اگر نسخه فیزیکی بازی را تهیه نمایید باید از وجود فضای کافی روی کارت حافظه کنسول خود اطمینان حاصل کنید.

شرکت بتسدا چندی پیش تصویری از کاور نسخه Switch بازی Wolfenstein 2 منتشر کرد و مانند چندی دیگر از عناوین این کنسول، در قسمت بالایی آن ما شاهد هشداری هستیم که مشخص می‌کند؛ بازی برای اجرا نیاز به دانلود محتویاتی از اینترنت است. این متن البته مقدار حجم موردنیاز برای دانلود را مشخص نکرده اما اذعان کرده که شما نیاز به یک کارت حافظه خواهید داشت. در ادامه می‌توانید کاور منتشر شده را مشاهده نمایید:

Panic Button, Wolfenstein II: The New Colossus, شرکت بتسدا (Bethesda Softworks), شرکت نینتندو (Nintendo), کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

بازی Wolfenstein 2 مطمئنا اولین عنوان کنسول نینتندو سوییچ نیست که نیاز به دانلود از اینترنت دارد. عنوان جنایی و درام شرکت راک‌استار یعنی LA Noire نیاز به دانلود مقدای محتویات داشت، در حالی که محتویات دانلودی بازی NBA 2K18 اینقدر زیاد بود که بازیکنان نیاز به تهیه یک کارت حافظه جدید داشتند.

بازی Wolfenstein 2 در تاریخ جمعه، هشتم تیرماه ۱۳۹۷ (۲۹ ژوئن ۲۰۱۸) برای کنسول Nintendo Switch عرضه خواهد شد. وظیفه پورت این نسخه برعهده استودیو Panic Button که پیش از این بازی شوتر و اول‌ شخص DOOM را برای این کسنول پورت کرده بود. در انتها لازم به بیان است که این بازی ابتدا در سال ۲۰۱۷ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ منتشر شد و مورد استقبال منتقدان و طرفداران قرار گرفت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر