جزییات بروزرسانی Operation Para Bellum بازی Rainbow Six Siege

در ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ , 12:40:39
Rainbow Six Siege, شرکت یوبی سافت (Ubisoft), کنسول Xbox One

شرکت یوبی‌سافت اولین جزییات بروزرسانی Operation Para Bellum و اپراتور‌های جدید بازی Rainbow Six Siege را منتشر کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Rainbow Six Siege به سرعت در حال نزدیک شدن به فصل دوم از سال سوم خود است و شرکت یوبی‌سافت در جدیدترین اخبار بازی، جزییات از محتویات آینده بازی که بزودی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت را منتشر کرده است. پیش از معرفی کامل که در هفته آینده رخ خواهد داد، شرکت فرانسوی اولین جزییات از بروزرسانی بعدی بازی Rainbow Six Siege با نام Operation Para Bellum که قرار است دو اپراتور جدید، سیستم Pick & Ban و غیره را در دسترس پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار دهد.

مهمترین محتویات بروزرسانی Operation Para Bellum را بدون شک می‌توان دو اپراتور جدید دانست. البته یوبی‌سافت جزییات زیادی از این شخصیت‌های جدید را منتشر نکرده و فقط به گفتن اینکه هر دو آن‌ها از کلاس Defenders خواهند بود، بسنده کرده است. اپراتور‌های جدید در این کلاس بنظر منطقی می‌رسد چراکه؛ دو اپراتور قبلی (Lion و Finka) که برای بازی منتشر شدند، هر دو از کلاس Attackers بودند. در این میان، چندی پیش بازیکنان با جست‌و‌جو در فایل‌های بازی نسخه رایانه‌های شخصی به دو اپراتور ایتالیایی به نام‌های Alibi و Maestro بر خوردند که زمان معرفی و عرضه آن‌ها کاملا نامعلوم است.

در کنار اپراتور‌های جدید، فصل دوم شامل سیستم Pick & Ban که در ابتدای متن به آن اشاره کردیم نیز می‌شود. همان‌طور که از نام این سیستم پیداست؛ این قابلیت به بازیکنان این امکان را خواهد داد تا با ممنوعیت تعدادی از اپراتور‌ها در بازی با مخالفان مبارزه کنند که در نتیجه آن، طبق گفته شرکت یوبی‌سافت، شاهد یک لایه اضافی از استراتژی در تیم‌ها خواهیم بود.

در نهایت بروزرسانی فصل دوم با خود یک نقشه، ابزار اینتل و تعدادی بهبود‌های جدید در گیم‌پلی بازی را بهمراه خواهد داشت. معرفی کلی بروزرسانی فصل دوم بازی Rainbow Six Siege در روز‌های ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۹۷ (۱۹ و ۲۰ می ۲۰۱۸) در جریان مسابقه فینال لیگ حرفه‌ای بازی (Rainbox Six Siege Pro League) که قرار است بصورت مستقیم از کانال توییچ پخش شود، اتفاق خواهد افتاد. تا آن زمان برای اطلاع از جزییات بیشتر درباره بروزرسانی Operation Para Bellum می‌توانید به وبسایت رسمی یوبی‌سافت مراجعه نمایید.

آخرین بروزرسانی بازی Rainbow Six Siege که نسخه ۱.۲ بود در هفته گذشته برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر شد. این آپدیت محتویات جدیدی را به بازی اضافه نمی‌کرد اما تغییرات متعادل سازی متعددی را مخصوصا روی اپراتور Lion که بیش از حد قدرمتند بود، ایجاد کرد. برای مشاهده کامل لیست تغییرات ایجاد شده توسط این آپدیت نیز شما دوباره می‌توانید به وبسایت رسمی یوبی‌سافت مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر