الکترونیک آرتز بازه زمانی عرضه عناوین بزرگ آینده خود را اعلام کرد

در ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ , 14:35:41
شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

شرکت الکترونیک آرتز ساعاتی پیش بازه زمانی عرضه تعدادی از عناوین بزرگ خود نظیر FIFA 19، Battlefield V و Anthem را اعلام کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

شرکت الکترونیک آرتز (EA) در جدیدترین اخبار بازی و بخشی از کنفرانس مالی خود برای سه ماهه مالی انتهایی سال ۲۰۱۸ میلادی، بازه زمانی عرضه عناوین اصلی و بزرگ خود برای سال مالی جاری که در تاریخ ۳۱ مارس سال ۲۰۱۹ به پایان می‌رسد را اعلام کرد. همان‌طور که در تصویر زیر دیده می‌شود؛ در سه ماهه دوم سال مالی امسال که شامل ماه‌های فصل تابستان از تاریخ اول جولای تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۸ (اواسط تیر تا اواسط مهرماه) می‌شود، ما شاهد عرضه نسخه جدید بازی‌های ورزشی این شرکت نظیر FIFA، Madden، NHL، و NBA Live خواهیم بود. در میان عناوین بالا فقط عنوان FIFA 19 است که برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و باقی مانده فقط برای عرضه روی کنسول‌ها برنامه‌ریزی شده‌اند. در این میان اما هنوز اعلام نشده که کدام یک از بازی‌ها برای کنسول نینتندو Switch عرضه خواهند شد.

در سه ماهه سوم نیز که شامل تاریخ‌های اول اکتبر تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸ (نیمه دوم مهرماه تا اواسط دی‌ماه) می‌شود، ما شاهد بازگشت فرانچایز Battlefield با یک نسخه جدید هستیم. در حالی که بازی Anthem برای عرضه در سه ماه چهارم، یعنی بین روز‌های اول ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی تا پایان ۳۱ ماه مارس، (اواسط دی تا نیمه اول فروردین‌ماه ۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

در ادامه کنفرانس گزارش مالی شرکت EA نیز ما شاهد پیش‌بینی برای کل سال مالی جاری بودیم که در مقایسه با گزارش مالی سال گذشته (۲۰۱۸) هم در بخش درآمد کل و سود خالص افزایش را نشان می‌دهد. از قرار معلوم این شرکت انتظار دارد که تجارتش امسال به رشد خود ادامه خواهد داد. ما همچنین متوجه شدیم که شرکت الکترونیک آرتز پیش‌بینی می‌کند فروش بازی‌ها بصورت فیزیکی به کاهش خود ادامه خواهد داد در حالی که فروش دیجیتالی پیوسته در حال افزایش است.

شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر