ماه عرضه رسمی بازی Anthem مشخص شد؛ ماه مارس ۲۰۱۹

در ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ , 14:55:39
Anthem, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), شرکت بایوور (Bioware)

شرکت الکترونیک آرتز ساعاتی پیش تاریخ عرضه رسمی بازی اکشن و نقش آفرینی Anthem را اعلام کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

طبق جدیدترین اخبار بازی و در جریان کنفرانس مالی شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) برای سه ماهه چهارم و انتهایی سال مالی ۲۰۱۸ میلادی، آقای بلیک یورگنسن مدیر ارشد امور مالی شرکت EA، تاریخ عرضه رسمی بازی Anthem را به شکل دقیق‌تری عنوان کرد. تا پیش از این ما می‌دانستیم این بازی اکشن و نقش آفرینی قرار است در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۹ عرضه شود اما حالا ما ماه عرضه را می‌دانیم. یورگنسن تایید کرد که بازی در ماه آخر سع ماهه چهارم سال مالی جاری یعنی ماه مارس سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهد شد.

یورگنسن همچنین اذعان کرد از آنجایی که بازی Anthem یک IP کاملا جدید است؛ شرکت ناشر یعنی الکترونیک آرتز درباره آن بسیار محافظه کارانه عمل می کند. در کنار این امر، شرکت سازنده درباره بازی بسیار هیجان زده است؛ از آنجایی که آن را یک عنوان کاملا منحصر می‌داند که بازیکنان بشدت لذتش را خواهند برد.

در خبری مرتبط، الکترونیک آرتز بازه زمانی عرضه بسیاری از بازی‌های بزرگ خود را برای سال مالی جاری اعلام کرد. در انتها لازم به بیان است که بازی اکشن و نقش‌آفرینی جهان بازی استودیو بایوور (BioWare) یعنی Anthem در ماه مارس سال ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر