جزییات جدیدی از نسخه جدید بازی Battlefield منتشر شد

در ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ , 13:40:43
DICE, بازی Battlefield V, بازی بتلفیلد (Battlefield), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

شرکت الکترونیک آرتز در جریان کنفرانس گزارشی مالی سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۸ جزییات جدیدی از نسخه امسال بازی Battlefield منتشر کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

نسخه جدیدی از بازی Battlefield قرار است که در سال جاری منتشر شود و در رویداد E3 2018 که در ماه آینده برگذار می‌شود نیز قابل بازی خواهد بود. اما این بازی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. در این میان شرکت الکترونیک آرتز نیز هر از چندگاهی اطلاعات کوچکی از بازی بتلفیلد ۲۰۱۸ در اختیار بازیکنان می‌گذارد. امروز در جدیدترین اخبار بازی و در جریان کنفرانس گزارش مالی شرکت الکترونیک آرتز، اندرو ویلسون مدیر عامل این شرکت اطلاعات جدیدی از نسخه بعدی شوتر محبوب منتشر کرد و گفت:

در نسخه بعدی عنوان Battlefield، استودیو سوئدی دایس (DICE) در حال تلاش است تا سختی و شدت نبرد‌ها و مبارزات را به شیوه‌های جدید و غیرمنتظره به بازی تزریق کند. هر مبارزه در بازی منحصر بفرد خواهد بود و هر حالت نیز چالش‌های خاص خود را بهمراه خواهد داشت؛ از نحوه تعامل شما با محیطی که در اطراف شما در بازی قرار گرقته تا به پایان رساندن داستان‌های بخش تک نفره، سطح جدیدی از بخش چندنفره در مقیاس بزرگ که گستردگی بزرگی از نقشه‌ها و حالت‌های مختلف را در بر می‌گیرد.

اندرو ویلسون در ادامه یادی از عنوان Battlefield 1 و موفقیت‌های بزرگش کرد که بازی Battlefield 2018 از آن‌ها درس خواهد گرفت:

نسخه بعدی بازی Battlefield یک اثر عمیق و ویژه در سبک شوتر (تیراندازی) خواهد بود که از همان بدو عرضه تبدیل به یک سرویس در حال پیشرفت خواهد شد که با فراهم کردن تجربه‌های کاملا جدید برای جامعه بتلفیلد بازان تکامل می‌یابد. بتلفیلد جدید که بر پایه موفقیت‌های بازی Battlefield 1 و از هسته اصلی DNA استودیو دایس الهام گرفته، قرار است وضعیت هنری این فرانچایز را پیشرفت و بهبود ببخشد. اما در این میان، همچنان قرار است که گیم‌پلی امضا شده و احظات مخصوص سری بتلفیلد که جوب جذب و رشد این جامعه جهانی شده است را نیز بهمراه داشته باشد.

تمامی مواردی که یک طرفدار بزرگ مجموعه بتلفیلد که ممکن است از بازی چندنفره ساخت استودیو دایس در دنیای Battlefield انتظار داشته باشد، در نسخه جدید قرار خواهند گرفت. همچنین نوآوری‌ها و ابداعات ما از اینکه چگونه درباره آینده بخش چندنفره بازی‌های شوتر اول شخص فکر می‌کنیم نیز قرار است که در بازی جدید دیده شود؛ هم در هنگام عرضه رسمی و هر در جریان استریم زنده معرفی بازی.

اگر الکترونیک آرتز با عنوان جدید بتلفیلد به دوران جنگ جهانی دوم بازگردد؛ اولین‌بار خواهد بود که از زمان عرضه Battlefield 1943 در سال ۲۰۰۹ میلادی، دوباره به این دوره باز می‌گردیم. لازم به ذکر است که بازی Battlefield 1 روایتی از جنگ جهانی اول بوده است. در ادامه بلیک یورگنسن لب به سخن گشود و عنوان کرد که شرکت الکترونیک آرتز از عرضه بازی Battlefield 2018 در دوران شلوغ تعطیلات میلادی نمی ترسد. گفته او به شرح زیر است:

ما در گذشته قادر بودیم که با رقیبانی نظیر Call of Duty رقابت کنیم.

او در ادامه عنوان کرد که امسال نیز با گذشته فرقی ندارد و مجموعه بتلفیلد دارای جامعه بسیار قدرتمندی از بازیکنان است. او در انتها بیان کرد که طرفداران برای نسخه بعدی بازی Battlefield بسیار هیجان‌زده خواهند شد. در انتها لازم به بیان است شرکت الکترونیک آرتز هنوز زمان معرفی رسمی نسخه جدید را اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود که همانند سال‌های گذشته شاهد معرفی رسمی آن قبل از رویداد E3 2018 باشیم و در خود رویداد نیز، شاهد نمایش بیشتر از آن خواهیم بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر