گزارش مالی شرکت الکترونیک آرتز منتشر شد

در ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ , 09:10:04
شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

ساعاتی پیش گزارش مالی شرکت الکترونیک آرتز برای سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۸ میلادی منتشر شد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) گزارش مالی خود برای سه ماهه چهارم آخر سال مالی ۲۰۱۸ میلادی که تاریخ‌های اول ژانویه تا ۳۱ مارس را در برمی‌گیرد، اعلام کرد. همان‌طور که در جدول زیر مشاهده می‌کنید؛ با مقایسه درآمد کسب شده در این بازه با بازه زمانی سه ماه انتهایی سه مالی ۲۰۱۷ میلادی، به راحتی می‌توان متوجه شد که در‌آمد این کمپانی با رشد مواجه بوده است.شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

همین‌طور برای مقایسه کلی سال مالی ۲۰۱۸ با سال مالی ۲۰۱۷ نیز جدول زیر تهیه شده که افزایش درآمد و رشد نسبت به گذشته در آن قابل مشاهده است.

شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

آقای اندرو ویلسون که مدیریت اجرایی این کمپانی بزرگ را برعهده دارد، همچنین بیانیه‌ای از عملکرد این شرکت ناشر بازی‌های ویدیویی برای مطبوعات منتشر کرد. او در این بیانیه رشد شرکت الکترونیک آرتز را به رخ کشید، از ادامه تحول در آن صحبت کرد و همچنین قول عرضه تجربه‌ها و IP‌های جدید برای سال مالی جاری (۲۰۱۹) را داد.

سال مالی ۲۰۱۸ یک سال قوی و بزرگ برای رشد و تحول ادامه‌دار شرکت الکترونیک آرتز بود. همین‌طور ما در این سال، دسترسی به مجموعه بازی‌های اصلی خودمان نظیر فیفا، بتلفیلد و The Sims را برای بازیکنان بیشتر روی پلتفرم‌ها و سرزمین‌های بیشتر گسترش دادیم. در سال جاری میلادی نیز ما قصد داریم که دنیای بزرگ بازی کردن را با عرضه تجربه‌ها و IPهای جدید در کنار رقابت‌های بیشتر و برنامه‌های اشتراکی پیشرو در صنعت، گستذش دهیم. تاکنون هیچ سال هیجان انگیز دیگری برای مشغول و سرگرم کردن جوامع مختلف وجود نداشته است.

در ادامه کنفرانس گزارش مالی شرکت، بلیک یورگنسن که نقش مدیریت اجرایی امور مالی شرکت را برعهده دارد، بیانیه خود را بازگو کرد که بر روی برنامه طولانی مدت بازی به عنوان یک سرویس تاکید داشت.

امسال برای الکتورنیک آرتز یک رکود دیگر بود. موفقیت ما در قبال تغییر راه قبلی ما که هم‌اکنون نیز در حال تغییر است، بوده؛ رابطه‌ ما با بازیکنان. آن‌ها خواهان عمق بیشتری در بازی هستند و محتویات کاملا جدیدی را خواستار هستند که تا مدت یک سال توجه آن‌ها را جلب کند. این موضوع، باعث شد که کسب و کار ما ثبات بیشتری پیدا کند و به ما این امکان را داد تا به سرمایه‌گزاران خود جریان نقدی در حال رشد و قابل اعتمادی را تحویل دهیم.

در انتها کنفراس گزارش مالی ما همچنین شاهد اطلاعات مهمی از بزرگترین دستاورد‌های شرکت در سه ماهه مالی چهارم بودیم که جزییات آن به شرح زیر است:

  • درآمد دیجیتالی شرکت الکترونیک آرتز که شامل بازی‌های موبایل، خرید بازی‌های دیجیتالی و پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌شود، به ۳.۵۳۸ میلیارد دلار می‌رسد که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته و ۶۸ درصد از مجموع تمامی درآمد دیجیتال را شامل می‌شود.
  • مجموعه تعداد بازیکنان بازی‌های EA SPORTS در نسل کنونی (هشتم) به بیش از ۹۰ میلیون نفر رسید است.
  • نزدیک به ۱۸ میلیون بازیکن در بخش‌های رقابتی بازی‌های FIFA 18 و Madden NFL 18 شرکت کرده‌اند که نسبت به سال مالی گذشته، ۷۵ درصد رشد داشته است.
  • جامعه Battlefield حالا در نسل کنونی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی در مجموع به بیش از ۵۴ میلیون نفر رسیده است.
  • جامعه بازی The Sims نیز در سال مالی ۲۰۱۸ روی پلتفرم‌های موبایل و رایانه‌های شخصی بیش از ۸۰ میلیون نفر بازیکن داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر