تاریخ معرفی رسمی بازی Battlefield 2018 مشخص شد

در ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ , 16:10:00
DICE, بازی Battlefield V, بازی بتلفیلد (Battlefield), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

گزارشی جدیدی حاکی از آن است که نسخه جدید بازی Battlefield قرار است در تاریخ دوم خرداد‌ماه ۹۷ (۲۳ می ۲۰۱۸) معرفی شود؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازیکنان به تازگی موفق به حل کردن راز یک ایستر اگ در یکی از نقشه‌های بازی Battlefield 1 شده‌اند که تاریخ معرفی نسخه بعدی بازی Battlefield را مشخص می‌کند. این ایستر اگ که در نقشه Fort Vaux واقع می‌باشد، ذهن بسیاری از بازیکنان جامعه بتلفیلد را به خود درگیر کرده است تا اینکه چندی پیش توسط یکی از کابران به نام The_Monotonist حل شد.

بعد از اینکه بازیکنان تموفق شدند تا دری را به یک تالار به نام Isolement باز کنند، دوباره با شکستن علائم و چرخاندن سوییچ‌ها با نظمی خاص، بازیکنان به یک اتاق خالی رمزآلود رسیدند. در این اتاق نیز یک نقاشی وجود داشت که بازیکنان توانستند از آن یک کد مورس کشف کنند که آن‌ها به این وبسایت راهنمایی می‌کرد. این کد همچنین شامل پیام دیگری نیز بود؛ در روز ۲۳ می، بتلفیلد دیگر مثل سابق نخواهد بود.

DICE, بازی Battlefield V, بازی بتلفیلد (Battlefield), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

همان‌طور که در تصویر بالا دیده می‌شود؛ وبسایت بالا به شکلی کاملا ساده به یک تاریخ (۲۳ می ۲۰۱۸ که به شمسی می‌شود ۲ خرداد ۹۷) اشاره می‌کند و در زیر آن نیز عبارت #battlefield دیده می‌شود که این موارد، به وضوح به نسخه جدید بازی و تاریخ معرفی رسمی آن اشاره می‌کنند. البته بنظر می‌رسد که شرکت الکترونیک آرتز (EA) و استودیو دایس (DICE) به شدت سعی کرده‌اند تا جزییات بیشتری را در اختیار نگذارند.

تاکنون شایعات زیادی در ارتباط با نسخه جدید بازی Battlefield منتشر شده که تعدادی از آن‌ها به Bad Company 3 اشاره دارند. در این میان اما جمله «بتلفیلد دیگر مثل سابق نخواهد بود» بسیار جالب می‌باشد؛ آیا ما شاهد تغییری بزرگ در این بازی شوتر خواهیم بود؟ آیا حالت بتل رویال که این روز‌ها به شدت محبوب است در نسخه جدید بتلفید ظاهر خواهد شد؟ برای دریافت پاسخ سوال هایمان بنظر تا دوم خردادماه باید صبر کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر