عنوان Battlefield V ممکن است در ۲ خرداد معرفی شود

در ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ , 02:27:03
battle royale, DICE, Easter Egg, PlayStation Pro, بازی Battlefield 5, بازی Battlefield V, بازی بتلفیلد (Battlefield), پی سی گیمینگ (PC Gaming), دایس, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

در جدیدترین ایستراگ کشف شده به نظر می‌‌رسد عنوان بعدی در سری «بتلفیلد» یعنی Battlefield V در تاریخ ۲ خرداد (۲۳ می) رونمایی خواهد شد. با دنیای بازی همراه باشید.

ایستراگ کشف شده بسیار تعجب برانگیز و البته مشکل بوده است. در واقع در اتاقی شما با انجام کاری باعث می‌شوید که صدای آهنگی شروع به پخش شود، در کنار آن هم صدای دیگری به گوش می‌رسد؛ قطره‌های آب. بازیکنان باهوشی پی‌برده‌اند که صدای قطره‌های آب بصورت ریتمیک بوده و در واقع یک نوع کد مورس است! آنها با ترجمه این کد به این آدرس رسیده‌اند، www.ea.com/neverbethesame.

این آدرس یک صفحه ساده است که شامل چند نکته کوچک اما مهم می‌شود، یک تاریخ، ۲۳ می ۲۰۱۸ و یک هشتگ – #Battlefield که خب مشخصا به عنوان «بتلفیلد» اشاره دارد. چنین کاری را «الکترونیک آرتز» برای معرفی عنوان قبلی «بتلفیلد» نیز انجام داده بود.

شایعات قبلی از وقوع نسخه بعدی در جنگ جهانی دوم می‌گفتند. همچنین نام بازی Battlefield V که هم منظور آن نسخه پنجم است و هم منظور پیروزی (Victory) است. و البته یک حالت بتل‌رویال که خب این روزها شدیدا محبوب است. فعلا باید منتظر ۲ خرداد (۲۳ می) بمانیم تا شاید بازی معرفی شود.

همچنین شما می‌توانید ویدیوی مربوط به لو رفتن این ایستراگ را در زیر مشاهده کنید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر