الکترونیک آرتز به صورت رسمی بازی Battlefield V را تایید کرد

در ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ , 10:35:36
Battlefield Hardline, DICE, بازی Battlefield 1, بازی Battlefield 4, بازی Battlefield V, بازی بتلفیلد (Battlefield), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

شرکت الکترونیک آرتز ساعاتی پیش تایید کرد که نام نسخه جدید سری بتلفیلد، Battlefield V خواهد بود و هفته آینده معرفی می‌شود؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

مدت بسیاری از که ما می‌دانیم نسخه جدید بازی Battlefield قرار است امسال عرضه شود، چندی پیش نیز تعدادی از بازیکنان به کدی در بازی Battlefield 1 دست یافته بودند که نشان می‌داد نسخه ۲۰۱۸ قرار است در تاریخ دوم خردادماه معرفی شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز (EA) و استودیو دایس (DICE) که به ترتیب وظیفه نشر و ساخت بازی‌های ویدیویی را برعهده دارند، عنوان کردند که نسخه جدید از مجموعه بتلفیلد با نام Battlefield V شناحته شده و قرار است که در هفته آینده به صورت رسمی معرفی شود.

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی Battlefield V در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز پنج‌شنبه، سوم خردادماه ۹۷ (۲۳ می ۲۰۱۸) معرفی خواهد شد. این رویداد همچنین قرار است که به صورت یک استریم زنده همانند آنچه با بازی Battlefield 1 رخ داد، روی یوتیوب و توییچ پخش شود.

بازی Battlefield V جدیدترین نسخه از این سری بعد از عرضه بازی Battlefield 1 در سال ۲۰۱۶ میلادی خواهد بود که البته نام گزاری آن کمی عجیب است. لازم به یادآوری است که آخرین نسخه از خط اصلی مجموعه بتلفیلد یعنی Battlefield 4 در سال ۲۰۱۳ میلادی منتشر شد. به دنبال آن نیز در سال ۲۰۱۵ میلادی ما شاهد عرضه بازی Battlefield Hardline بودیم. بزرگترین سوالی که اکنون درباره بازی Battlefield V در ذهن مخاطبین و هواداران شکل گرفته این است که بازی در چه دوره‌ای و چه بازه زمانی جریان خواهد داشت؟ البته اگر این عنوان را ادامه بر بازی Battlefield 4 در نظر بگیریم، بسیار منطقی خواهد بود که سازندگان به دوره مدرن باز گردند. در این میان اما بسیاری عقیده دارند که این نسخه نیز همانند بازی Battlefield 1، به یکی از دوره‌های گذشته مربوط می‌شود.

بسیاری از این چنین سوالات مطمئنا در جریان رویداد معرفی بازی پاسخ داده خواهد شد و ما فقط یک هفته دیگر باید صبر کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر