فروش سری Outlast به ۱۵ میلیون نسخه رسید

در ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ , 13:34:54
Outlast, outlast 2, Red Barrels, کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

گزارشی جدید حاکی از آن است که فروش مجموعه ترسناک Outlast به ۱۵ میلیون نسخه رسیده است؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

وبسایت GamesIndustry در جدیدترین اخبار بازی، گزارشی ارائه داده است که نشان می‌دهد استودیو کانادایی Red Barrels به جامعه بزرگی از بازیکنان سبک ترسناک دست پیدا کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، تعداد بازیکنان سری Outlast به ۱۵ میلیون نفره رسیده است. این در حالی است در ابتدا با بودجه‌ای ۱.۴ میلیون دلاری که در دنیای توسعه بازی‌های ویدیوی بسیار کم محسوب می‌شود، آغاز کزده و حالا به رقمی معادل ۶۴ میلیون دلار رسانده است.

چنین رقمی این مجموعه را در میان محبوبترین IP‌های جدید یک استودیو مستقل در یک دهه گذشته قرار می‌دهد. نکته جالب اینجاست که هنگام عرضه بازی Outlast در سال ۲۰۱۳ میلادی، حساب بانکی استودیو تقریبا صفر بوده است؛ بنابراین می‌توان فهمید که Red Barrels توانسته موفقیت بسیار بزرگی را بدست آورد.

بازی Outlast یک عنوان اول شخص ترسناک و بقا است که اولین‌بار در سال ۲۰۱۳ میلادی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت و به سرعت توانست توجه بازیکنان را در سراسر جهان به خود جلب کند. در سال ۲۰۱۴ میلادی، این بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نیز منتشر شد. در همان سال نیز بازی برای پلتفرم‌های لینوکس و مک در دسترس قرار گرفت و سرانجام در اوایل سال جاری میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه شد. برای این نسخه از بازی یک بسته‌الحاقی غیررایگان بنام Whistleblower نیز منتشر شد که به نوعی پیش درآمد مجموعه محسوب می‌شد.

به دنبال موفقیت نسخه اول، بازی Outlast 2 در سال گذشته میلادی برای پلتفرم‌های اصلی منتشر شد. در حال حاضر استودیو Red Barrels در حال کار روی یک عنوان دیگر از دنیای ترسناک Outlast است که بنابر گزارشات نسخه سوم مجموعه نبوده و تجربه متفاوتی از گیم‌پلی دو نسخه قبلی ارائه خواهد داد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر