یکی دیگر از بسته‌های الحاقی بازی Battlefield 1 رایگان شد

در ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ , 18:10:06
DICE, بازی Battlefield 1, بازی Battlefield 4, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

شرکت الکترونیک آرتز ساعاتی پیش از رایگان شدن بسته‌الحاقی In the Name of the Tsar بازی Battlefield 1 خبر داد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

حدود سه هفته پیش بود که در خبری از رایگان شدن بسته‌الحاقی They Shall Not Pass بازی Battlefield 1 برای مدتی محدود به شما اطلاع دادیم. حال در جدیدترین اخبار بازی و احتمالا همزمان با نزدیکی به معرفی نسخه جدید سری بتلفیلد یعنی Battlefield V، شرکت الکترونیک آرتز (EA) یکی دیگر از بسته‌های الحاقی بازی Battlefield 1 را هدیه می‌دهد. بسته In the Name of the Tsar که شامل یک ارتش در کنار شش نقشه می‌شود، هم‌اکنون روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان به صورت کاملا رایگان قابل دانلود و تجربه است. برای دریافت این بسته فقط کافی است که به فروشگاه هر شرکت در کنسول مربوطه رفته و آن را به لیست دانلود‌های خود اضافه نمایید. هنوز خبری از رایگان شدن بسته برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس نیست.

بسته‌الحاقی In the Name of the Tsar اولین‌بار در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی در دسترس قرار گرفت و شامل ارتش روسیه در کنار شش نقشه چندنفره، یازده اسلحه جدید، یک وسیله نقلیه جدید همانند خودرو زرهی Putilov Garford در کنار دیگر محتویات می‌شد که ۱۵ دلار نیز قیمت گذاری شده بود. سومین و چهارمین بسته‌های الحاقی بازی Battlefield 1 یعنی Turning Tides و Apocalypse نیز ممکن است در آینده رایگان شوند که البته الکترونیک آرتز هنوز تایید نکرده است. لازم به بیان است که EA فقط بسته بازی Battlefield 1 رایگان نکرده است؛ شما کاربران هم‌اکنون می‌توانید آخرین DLC بازی Battlefield 4 را نیز به صورت رایگان دریافت کنید.

در خبری مرتبط، بازی Battlefield V در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز پنج‌شنبه، سوم خردادماه ۹۷ (۲۳ می ۲۰۱۸) معرفی خواهد شد. این رویداد همچنین قرار است که به صورت یک استریم زنده همانند آنچه بابازی Battlefield 1 رخ داد، روی یوتیوب و توییچ پخش شود. تاکنون اطلاعات زیادی از بازی در دسترس نیست اما اولین تیزر رسمی و تصویر لو رفته از آن به جنگ جهانی دوم اشاره می‌کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر