«الکترونیک آرتز» شرکتی را در زمینه پردازش و گیمینگ ابری خریداری کرد

در ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ , 23:10:08
Cloud Gaming, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

کمپانی «الکترونیک آرتز» به تازگی شرکتی را در زمینه پردازش‌های ابری و گیمینگ ابری خریداری کرده است. با دنیای بازی همراه باشید.

«الکترونیک آرتز» اعلام کرد که تمام دارایی‌ها و کارمندان شرکت GameFly را تصاحب کرده است. این تیم حالا به شرکت EA ملحق می‌شود تا در تولید و مدیریت سرویس‌ها و بازی‌های «الکترونیک آرتز» همکاری کند. در بیانیه این شرکت اعلام شده که گیمینگ ابری دریچه‌ای تازه را برای آنها باز خواهد کرد و اجازه می‌دهد تا دسترسی به بازی‌ها در تمام مناطق گسترش یابد. خریداری GameFly به این شرکت فرصت می‌دهد تا استراتژی خود مبنی بر آزاد گذاشتن بازیکن برای اجرای بازی در مقیاس نسل بعد را راحت‌تر عملی سازد.

مشخص نیست که این امر برای GameFly در آینده چه تاثیری خواهد داشت. برای یادآوری، تکنولوژی استریم این شرکت به شما اجازه می‌دهد بازی خود را مستقیما برروی تلویزیون‌های هوشمند به اجرا درآورند. در حال حاضر آنها فقط به یک کنترلر نیاز دارند (DualShock 4 یا Xbox Controller) و همچنین یک ارتباط پایدار با حداقل سرعت ۵ مگابیت برثانیه (۱۰ مگابیت تجربه بهتری را فراهم می‌کند.). همچنین هردو ارتباط بی‌سیم و باسیم نیز پشتیبانی می‌شوند. همچنین بازی‌های آزمایشی رایگانی نیز در این پلتفرم وجود دارند و شما می‌توانید با دانلود برنامه برای تلویزیون هوشمند خود، بررسی کنید که کیفیت اجرا برروی دستگاه شما چطور خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر