تماشا کنید: اولین تریلر از بازی Battlefield V به نمایش درآمد

در ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ , 15:40:07
تماشا کنید: اولین تریلر از بازی Battlefield V به نمایش درآمد

طی مراسمی با حضور اعضای استودیوی Dice که بصورت لایو استریم پخش شد اولین تریلر از  بازی Battlefield V رسما رونمایی شد؛ در ادامه با دنیای‌بازی همراه باشید.

تریلر رونمایی بازی Battlefield V همان‌طور که از استودیوی Dice انتظارش را داشتیم پر از صحنه‌های اکشن و نفس‌گیر است.

همان‌طور که در ادامه در تریلر بازی مشاهده خواهید کرد، بازیکنان این توانایی را خواهند داشت یاران صدمه دید‌ه‌یِ خودی، گروهان خود را به منطقه‌ای امن برسانند و آنها را دوباره احیا کنند. کار‌ تیمی نیز در این بازی بسیار مهم شده است از آنجایی که همکاری تیمی باعث افزایش امتیاز گروهان می‌شود که در پایان یک دور بازی این امتیازات نقش به سزایی در پیروزی تیم خواهد داشت. همچنین سیستم انیمیشن کارکتر‌های بازی نیز دست‌خوش تغییراتی شده است و بازیکنان شاهد تاثیر موج‌های ناشی از انفجار بر محیط بازی و کارکتر تحت هدایتشان خواهند بود.

در کنار تغییرات سیستم انیمیشن بازی، تخریب‌پذیری نیز دچار تغییراتی شده است. گلوله‌های که به دیوار شلیک می‌شوند سوراخ‌هایی در دیوار ایجاد می‌کنند که این ویژگی ما را به یاد‌ بازی Rainbow 6 می‌اندازد. این ویژگی جدید در سیستم تخریب‌پذیری گزینه‌های تاکتیکی جدیدی را اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. لازم به ذکر است، گلوله‌های هر اسلحه تاثیر منحصر به فردی از خود بر روی محیط و اشیایی از بازی که قابل نفوذ هستند، بر جای خواهند گذاشت.

قابلیت تغییر مشخصات ظاهری شخصیت‌های بازی نیز در این عنوان گنجانده شده است. سیستم مقاوم‌سازی و تعمیر نیز در این تریلر به نمایش در‌آمده است. هم‌تیمی‌ها می‌توانند از کیسه‌های شنی دیوار بسازند و سلاح‌های با قدرت صدمه بالا را جهت استحکام و محافظت موقعیت مکانی به کار بگیرند.

در بازی Battlefield V مکان‌های مختلفی را جهت مبارزه در اختیار کاربران قرار خواهد داد. تریلر بازی رویداد‌هایی که به حادثه خروج نظامیان از دانکرک (Dunkirk) ختم شد را به نمایش می‌گذارد.

بازی Battlefield V در تاریخ  ۲۷ مهر ۱۳۹۷( ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. در صورت پیش‌خرید بازی به بتای‌آزاد بازی دسترسی خواهید داشت. اضافه می‌گردد کاربرانی که نسخه‌ی دیلوکس این بازی را پیش‌خرید کنند، چند روز زودتر در تاریخ ۲۴ مهر ۱۳۹۷(۱۶ اکتبر ۲۰۱۸) می‌توانند به تجربه‌ی این عنوان بپردازند. در پایان اشاره می‌گردد از Premium Pass برای این بازی خبری نخواهد بود. در ادامه می‌توانید شاهد تریلر بازی بتلفیلد ۵ باشید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر