شایعات بیشتری از عنوان «رزیدنت اویل ۲ ریمیک» منتشر شد
شایعات جدید درباره عنوان «رزیدنت اویل ۲ ریمیک» به استفاده این بازی از انجین «رزیدنت اویل ۷» و اجرای ۴K/60FPS آن برروی پلیاستیشن ۴ پرو اشاره دارند. با دنیای بازی همراه باشید.
«کپکام» از زمان معرفی این عنوان در سال ۲۰۱۵ طرفداران را تشنه خبری از آن گذاشته است. البته این شرکت اشاراتی به در حال توسعه بودن این عنوان کرده است اما اطلاعات بسیار کمی از آن به اشتراک گذاشته شده.
اما حالا به لطف وبسایت Rely on Horror ممکن است اطلاعات بیشتری از این عنوان در اختیار ما قرار گرفته باشد. با توجه به منبع آنها «رزیدنت اویل ۲ ریمیک» با نسخه تغییر یافتهای از RE Engine در حال ساخت است، انجینی که از آن در ساخت RE7 استفاده شد. هدف اجرای بازی به شکل ۱۰۸۰p و ۳۰fps برروی پلیاستیشن ۴ استاندارد و ۴K, 60fps برروی پلیاستیشن ۴ پرو است و قرار است بصورت ۴K واقعی اجرا شود. این نکته جالبیست از آنجا که عناوین کمی به شکل ۴K واقعی برروی PS4 Pro اجرا میشوند. همچنین این عنوان از مقیاس داینامیک استفاده میکند که ممکن است برخی مواقع وضوح را به زیر ۴K بیاورد تا همچنان فریمریت بازی برروی ۶۰ باقی بماند.
از بحثهای فنی که بگذریم، گفته میشود «رزیدنت اویل ۲ ریمیک» از استایلی مانند Resident Evil 4 برای دوربین استفاده میکند. همان استایل معروف دوربین برروی شانه. که البته باعث میشود برخی از صحنههای جذاب بازی سینماییتر شوند. این بازی همچنین رویکردی واقعگرایانهتر را در مورد «کریس ردفیلد» در مقایسه با RE7 در پیش خواهد گرفت. همانطور که Leon و Claire به چهرههای اصلی خود نزدیک خواهند بود.
بهنظر میرسد «رزیدنت اویل ۲ ریمیک» از نسخه اصلی طولانیتر باشد از آنجا که «کپکام» در حال اضافه کردن صحنههای بیشتری به بازی است. در آخر نیز «کپکام» تعدادی از افرادی که در ساخت نسخه اصلی و همچنین RE4 شرکت داشتهاند را به تیم ساخت اضافه کرده است. همچنین خالق این سری یعنی «شینجی میکامی» قبلا اشاره کرده بود که مایل است به این سری برگردد. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
مو به تنم راست شد
محبوب ترین فرانچایز من
بیشتر از این نمیتونم صبر کنم از سال ۲۰۱۵ تو کفشم
تشنه یک رزیدنت اویل به سبک زاویه دوربین کلاسیک هستم
دوربین چهارم بد نیست ولی هرچی باشه از دوربین اول شخص بهتره
امیدوارم تغییر فقط به دوربین باشه و از ویژگیهای ترس و بقا به سمت اکشن نره و به خصوص معماها و پازل هاش کم و آسون نباشن. مثل اویل دو اصلی باشن که همیشه با کمبود تیر مواجه بودیم و آیتم محدودی برای انتخاب داشتیم
خیلی دوست دارم لیان و کلرو ببینم چطور طراحی کردن به خصوص لیان که تو هرقسمت یه شکله متفاوته و فقط موهاش تغییر نمی کنه
بعید می دونم ای ۳ خبری ازش باشه چون تو لاین آپه کمکام فقط یه بازی مبارزه ای برای ps4 بود، مگر اینکه انحصاری سوئیچ یا اکس باکس باشه که بازم عجیبه چون تو این خبر تنها به پلتفرم سونی اشاره شده
خلاصه هرچه از کپکام در ای ۳ رسد نیکوست اویل، اونیموشا، دویل می کرای و داینو کرایسس.
آره، واقعا این عنوان در صورت رعایت یکسری نکات خیلی میتونه جذاب باشه.
نمایش دویل هم توی E3 میتونه فوقالعاده باشه!