بازی Battlefield V فاقد لوت باکس می‌باشد

در ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ , 22:10:31
DICE, بازی Battlefield 5, بازی Battlefield V, بازی Call of Duty: Black Ops 4, بازی بتلفیلد (Battlefield), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

شرکت الکترونیک آرتز تایید کرد که در عنوان تیراندازی Battlefield V خبری از لوت باکس‌ها نخواهد بود؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

در ماه مارس میلادی گذشته بود که در خبری عنوان شد نسخه جدید بازی بتلفیلد دارای نوع خاصی از لوت باکس‌ها خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار بازی، بنظر این موضوع صحت ندارد چراکه یک نماینده از شرکت الکترونیک آرتز (EA) به وبسایت کوتاکو اعلام کرده است که بازی Battlefield V فاقد لوت باکس می‌باشد. شایعه مربوط به وجود لوت باکس‌ها در بازی فقط به وجود آیتم‌های شخصی سازی در این جعبه‌ها اشاره می‌کرد اما این بیانیه جدید حالا بنظر قضیه را به طور کامل منتفی کرده است. در این میان نسخه قبلی بازی بتلفیلد یعنی Battlefield 1 که در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شد نیز همانند بسیاری از عناوین کنونی از لوت باکس بهره می‌برد.

دلیل این تاییدیه برای عدم وجود این جعبه‌ها در بازی Battlefield V را می‌توان در بازی Star Wars: Battlefront II که سازنده آن نیز استودیو دایس (DICE) بوده است، جست و جو کرد که با قرار دادن لوت باکس‌های فراوان در بازی، سر و صدای بسیاری از بازیکنان را درآورد و در واقع موجب متروکه شدن سرور‌های بازی شد.

DICE, بازی Battlefield 5, بازی Battlefield V, بازی Call of Duty: Black Ops 4, بازی بتلفیلد (Battlefield), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

حالا ما می‌دانیم که بازی Battlefield V شامل هیچ لوت باکسی نمی‌شود و این خبر خوبی برای تعدادی از طرفداران است. در این میان، بازی دارای واحد پولی مشخصی خواهد بود که توسط پول واقعی نیز قابل خریداری است و فقط برای خرید آیتم‌های شخصی سازی قابل استفاده بود و هیچ تاثیری روی گیم‌پلی بازیکن ندارد. همچنین نسخه جددی بازی بتلفیلد از سیزن پس بهره‌ای نبرده و تمامی محتویاتی که پس از عرضه بازی قرار است منتشر شود، برای تمامی بازیکنان به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Battlefield V در تاریخ ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ( ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. این عنوان دارای دو نسخه استاندارد و دیلاکس خواهد بود که با خریداری آن می‌توانید سه روز زودتر از عرضه جهانی به بازی دسترسی پیدا کنید. به علاوه، مشترکین سرویس‌ EA/Origin Access نیز می‌توانید در تاریخ ۱۹ مهر ۹۷ به انجام بازی بپردازند که دقیقا یک روز قبل از عرضه رسمی بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهر است. در کنار تمام این‌ها، الکترونیک آرتز یک بتا از بازی نیز برای برگزاری زیر سر دارد که جزییات بیشتر بزودی اعلام خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر