جدول فروش هفتگی بریتانیا: تصاحب جایگاه God of War توسط بازی Detroit: Become Human

در ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ , 19:10:50
Dark Souls: Remastered, Detroit: Become Human, Far Cry 5, FIFA 18, Mario Kart 8 Deluxe, Overwatch, State of Decay 2, UK Chart, بازی خدای جنگ (God of War), بازی دستینی ۲ (Destiny 2)

در گزارش جدول پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا بین روزی‌های۳۰ اردیبهشت تا ۵ خردادماه ۹۷ (۲۰ تا ۲۶ می ۲۰۱۸)، شاهد صدرنشینی بازی Detroit: Become Human هستیم؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

شاهکار شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) و استودیو سانتا مونیکا (SIE Santa Monica Studio) یعنی بازی God of War برای پنج هفته متوالی بود که بدون هیچ رقیبی در صدر جدول برترین‌های بریتانیا قرار داشت اما حالا در جدیدترین اخبار بازی و طبق گزارش منتشر شده توسط وبسایت چارت ترک (Chart-Track)، این صدرنشینی به پایان خود رسیده است. بازی Detroit: Become Human که آن‌ هم یک عنوان انحصاری دیگر برای کنسول پلی‌استیشن ۴ است و توسط استودیو کوآنتیک دریم (Quantic Dream) و دیوید کیج (خالق بازی‌های Beyond: Two Souls و Heavy Rain) ساخته شده و به تازگی در هفته گذشته عرضه شده است و توانسته صدرنشین جدول شود. بازی Detroit: Become Human اولین بار و به صورت رسمی در رویداد E3 سال ۲۰۱۵ معرفی و به نمایش در‌آمد. این عنوان به سراغ سبک علمی-تخیلی رفته و روایت‌کننده داستان سه روبات است. هر سه شخصیت یا روبات‌ها، برای گرفتن حقوق روبات‌ها در شهر دیترویت مبارزه می‌کنند. مانند دیگر عناوین ساخته شده توسط استودیو Quantic Dream، انتخاب و شکل دادن داستانی بخش مهمی از بازی خواهد بود.

در این میان، عنوان انحصاری جدید شرکت مایکروسافت یعنی State of Decay 2 که توسط استودیو آندد لبز (Undead Labs) توسعه‌یافته رتبه دوم جدول را از آن خود کرده است. این عنوان در مقایسه با عنوان دیترویت نتوانست نمرات خوبی دریافت کند و برخلاف انتظار همگان نمرات متوسطی را از سوی منتقدین دریافت کرد. این هفته همچنین شاهد عرضه یک بازی بزرگ دیگر نیز بودیم؛ عنوان Dark Souls Remastered استودیو فرام سافتور (FromSoftware) که در رتبه سوم کار خود را آغاز کرد و به دنبال آن نیز، بازی شبیه‌ساز ورزش فوتبال شرکت الکترونیک آرتز (EA) یعنی FIFA 18 در رتبه چهارم جای گرفت. بازی God of War نیز با چهار پله سقوط در رتبه پنجم قرار گرفته است.

لیست پرفروش‌ترین عناوین هفته بریتانیا:

  1. Detroit: Become Human
  2. State of Decay 2
  3. Dark Souls Remastered
  4. FIFA 18
  5. God of War
  6. Far Cry 5
  7. Overwatch
  8. Destiny 2
  9. Fallout 4
  10. Mario Kart 8 Deluxe

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر