حداقل سیستم موردنیاز بازی Battlefield V مشخص شد

در ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ , 16:21:46
DICE, بازی Battlefield V, بازی بتلفیلد (Battlefield), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

شرکت الکترونیک آرتز حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای بازی Battlefield V روی رایانه‌های شخصی را اعلام کرد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

شرکت الکترونیک آرتز (EA) و استودیو دایس (DICE) در جدیدترین اخبار بازی، از حداقل سیستم موردنیاز جهت اجرای عنوان Battlefield V رونمایی کردند. اگرچه خیلی زود بنظر می‌رسد که سیستم موردنیاز بازی برای رایانه‌های شخصی مشخص شود؛ چراکه بازی تنها چند روز پیش به صورت رسمی معرفی شد اما به هر حال الکترونیک آرتز این کار را انجام داده است. البته این موضوع برای بسیاری از عناوین قبلی مجموعه بتلفیلد اتفاق افتاده و فقط به بازی Battlefield V اختصاص نمی‌یابد و وقتی صفحه اورجین هر نسخه از مجموعه فعال می‌شود نیز سیستم موردنیاز آن در توضیحات مشخص است.

تمام این‌ها را کنار بگذاریم، حداقل سیستم موردنیاز بازی Battlefield V شباهت بسیار زیادی به عنوان Battlefield 1 دارد. این موضوع به راحتی قابل توضیح است؛ چراکه هر دو عنوان روی موتور Frostbite اجرا شده و می‌توان انتظار داشت که گرافیک بازی مشابه یا نزدیک به آنچه در بازی Battlefield 1 مشاهده کردیم، باشد. البته این فقط یک حدس است و بازیکنان انتظار دارند که هر نسخه جدید از سری بتلفیلد از محدودیت‌های گرافیکی فراتر ظاهر شود.

حداقل سیستم موردنیاز بازی Battlefield V

  • سیستم عامل: Windows 7، ۸.۱ و ۱۰ (نسخه‌های ۶۴ بیت)
  • پردازنده (ای‌ام‌دی): AMD FX-6350
  • پردازنده (اینتل): Core i5 6600K
  • مقدار رم موردنیاز: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک (ای‌ام‌دی): AMD Radeon HD 7850 2GB
  • کارت گرافیک (انویدیا): nVidia GeForce GTX 660 2GB
  • فضای موردنیاز هارد: ۵۰ گیگابایت

بازی Battlefield V در تاریخ ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ( ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. این عنوان دارای دو نسخه استاندارد و دیلاکس خواهد بود که با خریداری آن می‌توانید سه روز زودتر از عرضه جهانی به بازی دسترسی پیدا کنید. به علاوه، مشترکین سرویس‌ EA/Origin Access نیز می‌توانید در تاریخ ۱۹ مهر ۹۷ به انجام بازی بپردازند که دقیقا یک روز قبل از عرضه رسمی بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهر است. در کنار تمام این‌ها، الکترونیک آرتز یک بتا از بازی نیز برای برگزاری زیر سر دارد که جزییات بیشتر بزودی اعلام خواهد شد. در خبری مرتبط نیز چندی پیش تایید شد که بازی از وجود لوت باکس‌‌ها بهره نخواهد برد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر