GTA San Andreas و چند بازی دیگر در Xbox One Backward Compatibility

در ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ , 12:10:03
gta: san andreas, PSP, شرکت راک استار گیمر (Rockstar Games), کنسول Xbox 360

GTA San Andreas و دو بازی دیگر ۱۷ خرداد (۷ ژوئن) به سرویس Backward Compatibility می‌آید. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

Rockstar چند بازی را در سرویس Backward Compatible قرار خواهد داد، بر اساس گفته Rockstar در ۱۷ خرداد (۷ ژوئن) Xbox One میزبان عناوین قدیمی است که شاخص‌ترین آنها GTA San Andreas می‌باشد. در اخباری از Rockstar سه عنوان جدید به سرویس Backward Compatibility می‌آید.

  • Grand Theft Auto: San Andres
  • Midnight Club: Los Angeles
  • Rockstar Games presents Table Tennis

همانطور که در بالا اشاره شد GTA San Andreas مهم‌ترین عنوان است. این عنوان از لحاظ تاریخی مابین Vice City و GTA IV قرار دارد. این بازی نقطه عطفی در بازی‌های جهان باز، اکشن و ماجراجویی محسوب می‌شود. در کنار این عنوان دو عنوان دیگر برای طرفداران Rockstar از جمله بازی شعبه Rockstar San Diego با نام Rockstar Games Presents Table Tennis که یک اسپاین-آف بامزه برای این توسعه دهنده AAA است. این بازی روی Xbox 360 و Nintendo Wii منتشر شد که با انتقاد‌های تندی که از این بازی شد ولی توانست امتیاز خوبی را بدست آورد.

در همین حال Midnight Club Los Angeles برای PSP, PS4 و Xbox 360  در مهر (اکتبر) ۲۰۰۸ آمد که از قابلیت‌هایی مانند یک ادیتور درون بازی، ۱۶ بازیکننده در بخش چندنفره و یک نقشه که الهام گرفته شده از عناوین قبلی سری است، بهره می‌برد.

مدت‌های طولانی از اولین عنوان Rockstar در Backward Compatible می‌گذرد، قبل‌تر Red Dead Redemption باعث افزایش فروش ۶۰۰۰% در Xbox 360 شده بود. همچنین در لیست Backward Compatibility بازی Bully: Scholarship هم هست. تمام عناوین Xbox 360 که به صورت دیسک یا دیجیتالی خریداری شده‌اند و در Backward Compatibility حضور دارند، قابل اجرا هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر