شایعه: سه عنوان از سری Gears of War عرضه خواهد شد

در ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ , 17:06:45
Gears of War 4

یک شایعه به این امر اشاره می‌کند که سه عنوان از سری محبوب Gears of War در دست ساخت قرار دارد که یکی از آنها عنوانی با سبک بتل‌رویال است؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

Gears of War در اصل ساخته شرکت Epic Games سازنده حال حاضر بازی بتل‌رویال Fortnite بوده و  به سرعت تبدیل به عنصری جدا نشدنی از برند Xbox شد. Microsoft Studios ناشر بازی بود و در سال ۲۰۱۴ تصمیم گرفت تا تمام حقوق این بازی را خریداری کند. بعد از آن استودیو داخلی خود را برای آن در نظر گرفت، The Coalition که در سال ۲۰۱۶ بازی  Gears of War 4 را عرضه کرد. دو سال از این موضوع می‌گذرد و خبری از لوکاست‌ها (Locust) نیست، همین باعث شایعات زیادی شده که امکان دارد عنوان بعدی از این سری به زودی معرفی شود.

E3 2018, Fortnite, Gears of War 4, Gears of War 5, Halo Wars, The Coalition, اپیک گیمز - Epic Games, اکس باکس (Xbox), بازی Gears of War, شرکت مایکروسافت (Microsoft), کنسول Xbox One, کنسول Xbox One X

مدتی پیش بود که فروشگاه Walmart Canada لیست پیش‌فروشی از عناوین معرفی نشده را در وب‌سایت خود قرار داد (از جمله RAGE 2 که بعد از آن معرفی شد)، در آن لیست نام Gears of War 5 نیز به چشم می‌خورد. حالا اما Polygon می‌گوید که Microsoft سه بازی متفاوت از این سری را در دست ساخت دارد و شایعه شده که در E3 2018 معرفی خواهند شد.

درحالیکه تولید سه نسخه متفاوت از Gears of War شبیه به خودکشی است، Microsoft اما هر کدام را برای بازار خاصی طراحی کرده. اولین همان Gears of War 5 خواهد بود که شامل بخش تک‌نفره و داستانی کامل به همراه بخش چندنفره‌ خواهد بود، چیزی که این سری به آن مشهور است. در همین حال نسخه دیگر یک عنوان استراتژی هم‌زمان است، چیزی مانند Halo Wars در سری محبوب دیگر Microsoft . در آخر نیز یک عنوان با محوریت سبک بتل‌رویال که با برند Gears of War عرضه خواهد شد. امری که باعث می‌شود در این بازار که حتی Call of Duty نیز درگیرش شده، Microsoft نیز عنوان انحصاری خود را داشته باشد.

یک انتقاد معمول نسبت به Microsoft در این مدت، نبود عناوین انحصاری کافی و با کیفیت برای Xbox One (و البته Xbox One X) است. برای همین عرضه سه عنوان Gears of War می‌تواند یک بازگشت قوی برای این کمپانی باشد. هر سه نسخه طرفداران متفاوتی را در نظر گرفته‌اند و اگر نسخه بتل‌رویال یک عنوان free-to-play باشد نیز در آن صورت بازیکنان مجبور نخواهند بود برای هر سه عنوان قیمتی نامعقول را پرداخت کنند. به احتمال زیاد نیز این عناوین در یک بازه زمانی نزدیک بهم عرضه نخواهند شد. اگر این شایعات درست باشند این عناوین در کنفرانس شرکت Microsoft در آخر هفته معرفی خواهند شد. این ممکن است ۲۰ خرداد (۱۰ ژوئن) را تبدیل به یک روزی تاریخی برای طرفداران Gears of War کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر