تعداد بازیکنان بازی State of Decay 2 از دو میلیون نفر عبور کرد

در ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ , 16:40:18
State of Decay 2, Undead Labs, پی سی گیمینگ (PC Gaming), سیستم عامل Windows 10, شرکت مایکروسافت (Microsoft), کنسول Xbox One

شرکت مایکروسافت خبر داد که تعداد بازیکنان عنوان State of Decay 2 از دو میلیون نفر عبور کرده است؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

در تاریخ اول خردادماه ۹۷ (۲۲ می ۲۰۱۸) بود که آخرین ساخته استودیو آندد لبز (Undead Labs) یعنی State of Decay 2 برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز ده منتشر شد و حال شرکت مایکروسافت (Microsoft) در جدیدترین اخبار بازی، اعلام کرد که تعداد کاربرانی که این عنوان را تجربه کرده‌اند از دو میلیون نفر عبور کرده است؛ این در حالی است که فقط دو هفته از تاریخ انتشار بازی می‌گذرد.

در این میان اطلاعات دیگری نیز منتشر شده است؛ تقریبا دو میلیون زامبی در بازی State of Decay 2 کشته شده‌اند و میانگین زمان بقای بازیکنان نیز سه روز بوده است. بازیکنان همچنین بیش از ۱۲۰ هزار مرحله را به اتمام رسانده‌اند. در این میان تیم توسعه‌دهندگان به سختی تلاش کرده تا محتویات جدیدی را در بروزرسانی اخیر با حجم بیست گیگابایت به بازی اضافه کنند.

در حالی که این میزان تعداد بازیکن مطمئنا به لطف در دسترس قرار داشتن بازی State of Decay 2 در سرویس Xbox Game Pass بدست نمی‌آمد اما با توجه به نمراتی متوسطی که از سوی منتقدین دریافت کرده، این تعداد را می‌توان بسیار خوب تلقی برای شرکت مایکروسافت و استودیو آندد لبز تلقی کرد.

اتفاقات بازی State of Decay 2 پانزده سال بعد از حوداث اصلی شماره اول رخ می‌دهد و روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس می‌باشد. این عنوان دارای دو نسخه استاندارد با قیمت ۳۰ دلار و نسخه Ultimate Edition با قیمت ۵۰ دلار عرضه است که نسخه ۵۰ دلاری محتوی یک نسخه از بازی State of Decay: Year One Survival Edition نیز می‌شود. لازم به ذکر است که بازی State of Decay 2 دارای یک نسخه Collector’s Edition با قیمت ۶۹.۹۹ دلار است که البته شامل بازی اصلی نمی‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر