تماشا کنید: تریلر هنگام انتشار بازی Crying is not Enough در سبک ترسناک

در ۱۳۹۷/۰۳/۱۵ , 22:40:32
تماشا کنید: تریلر هنگام انتشار بازی Crying is not Enough در سبک ترسناک

استودیوی بازی‌سازی «استوری‌لاین تیم» (Storyline Team) تریلری به مناسبت نزدیک‌شدن به زمان عرضه بازی Crying is not Enough به نمایش گذاشته است؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Crying is not Enough  در سبک ترسناک اولین ساخته‌ی استودیوی بازی‌سازی یونانی استوری‌لاین تیم است که تنها دو عضو دارد.

در نگاه اول شاید بازی Crying is not Enough یک عنوان کلیشه‌ای و سطحی در ژانر ترس به نظر برسد. بیمارستان متروک، موجودات جهش‌یافته و یک دکتر دیوانه که نقش آنتاگونیست را ایفا می‌کند المان‌های کلیشه‌ای سبک ترس در این بازی به چشم می‌خورد. اما ویدیویی که این استودیوی بازی‌سازی منتشر کرده است، نوید آن را می‌دهد با سازندگانی طرف هستیم که از پس ساخت اتمسفر پر تنش و عمیق برای یک عنوان در ژانر ترس بر‌می‌آیند.

بر اساسی توضیحاتی که در وب‌سایت بازی Crying is not Enough  موجود است داستان این عنوان بازیکنان را در نقش «یاکوب هِلتِن» ( Jacob Helten) سی و پنج ساله قرار می‌دهد و روایتگر احوالات و حوادثی است که بعد از تصادف همسر او «کِلر» (Claire) بر یاکوب هلتن می‌گذرد. بعد از حادثه‌ی تصادف، کلر در بیمارستان بستری می‌شود و وضعیت جسمانی او رو بهبودی است ولی قبل از مرخص شدن از بیمارستان، کلر به طرز مرموزی ناپدید می‌شود. بعد از ظهر روز همان روز، زنی ناشناس به یاکوب نزدیک شده و ادعا می‌کند که می‌داند همسر او کجا است همچنین می‌گوید اشتیاق دارد تا به یاکوب در یافتن همسرش کمک کند. در این زمان است که سفر یاکوب به تاریکی و جایی دور دست آغاز می‌شود و به زودی در می‌یابد که حادثه ناپدید شدن همسرش تنها بخشی از یک معمای عظیم بوده که او باید از آن سر در بیاورد.

بازی Crying is not Enough در تاریخ ۱۸ خرداد (هشت ژوئن۲۰۱۸) از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه‌ی کنسولی (پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان) این عنوان در زمانی نامشخص در تابستان سال جاری عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر