Team Meat کار بر روی پروژه ی جدید را شروع کرد

Vahid توسط Vahid
در ۱۳۹۰/۰۴/۰۹ , 14:56:52
default image

تیم دو نفره ی Team Meat سازنده ی شاهکار پلتفرمر Super Meat Boy کار بر روی عنوان بعدی خود را شروع کرد. Edmund McMillen و Tommy Refenes موسسان استودیوی Team Meat به سایت یوروگیمر گفتند این پروژه , یک کار بسیار بزرگ , سرگرم کننده و نوآورانه است. البته آن ها نتوانستند جزئیات دقیق تری از بازی را لو بدهند. McMillen می گوید : ” فکر می کنم خیلی راحت بتونم بگم Super Meat Boy یه بازی بسیار سر راست و خطی بود. ما واقعا در خارج از بازی طراحی و سوپرایز مناسبی برای بازی کننده ها نداشتیم. فکر کنم با بازی جدیدمون واقعا یک طراحی نو آورانه و منحصر به فرد تر خواهیم داشت. به نظر من این بازی طراحی بزرگتر و هوشمندانه تری داره و این برای ما چالش برانگیزتر خواهد بود. این پروژه یک پروژه ی بسیار بزرگتره. بازی , بسیار جالب و سرگرم کننده است و این دقیقا همون چیزیه که ما به خاطرش داریم این بازی رو می سازیم. این بازی یک عنوان بسیار تازه و نو است.” …

این دو نابغه ی جوان!

اوایل امسال Team Meat تایید کرد که با توسعه دهندگان ۳DS همکاری خواهد کرد و این تیم به عنوان سازنده ی بازی بر روی این کنسول پذیرفته شده است , هر چند به نظر می رسد اصلا نوع پلتفرم در این بازی , اولویت قرار ندارد. ضمن این که با وجود این که پورت Super Meat Boy بر روی ۳DS در نظر گرفته و مطرح شده بود اما به دلیل بازی جدید که اکنون در دست ساخت است , Team Meat ساخت آن را رها کرد. در واقع باید گفت Team Meat حتی هنوز Dev Kit ( کیت توسعه ی نرم افزار ) های ۳DS برای ساخت بازی بر روی آن را ندارد. McMillen می گوید : ” آن ها ما رو به عنوان سازنده ی بازی بر روی ۳DS قبول کردند. هر چند ما هنوز Dev Kit این کنسول رو هم نداریم. حداقل این چیزیه که ما شنیدیم. کی میدونه؟ شاید دارن به ما دروغ میگن.” … ” ما ازشون پرسیدیم که کی می تونیم یه Dev Kit از اونا بگیریم بعد اونا گفتن : ” به زودی حاظر میشه.” شاید اصلا حتی نباید در موردش حرف بزنیم. ” … ” ما واقعا دوست داشتیم Super Meat Boy رو برای ۳DS هم پورت بکنیم اما بازیی که الان داریم روش کار می کنیم خیلی هیجان انگیز تره و ممکنه روی ۳DS کار نکنه. نمی دونم رو ۳DS کار می کنه یا نه یا اصلا ساختن این بازی واسه این کنسول ایده خوبیه یا نه.” … ” ما می خوایم با این بازی همون کاری رو بکنیم که با Super Meat Boy کردیم. ما فقط می خوایم یه بازی بسازیم , بازیی که روی هر سیستم و پلتفرمی اجرا بشه , خوب از آب در بیاد , ما بازی رو واسه ی سیستم خاصی طراحی نمی کنیم.” …

لازم به ذکر است Team Meat هنوز به طور کامل کارش را با Super Meat Boy تمام نکرده است. Edmund McMillen و Tommy Refenes گفتند که یک نسخه از این بازی برای رایانه های مکینتاش هم در حال ساخت است. وقتی از Tommy Refenes در مورد زمان انتشار نسخه ی Mac بازی سوال شد او گفت : ” بعدا , بعدا ! ” من دارم بهترین کارم رو انجام میدم.” ” اول باید باگ های بازی بر طرف بشه , بعد ساخت بازی رو تموم می کنیم.” … او در پایان می گوید : ” من ۱۸ ماه تمام با تلاش خیلی زیاد روی بازی کار کردم , مشکلی خاصی وجود نداره. مشکل انگیزه و خواست خودمونه که دوباره باید یه بار دیگه کد های Super Meat Boy رو باز کنیم و اونا رو تغییر بدیم اونم زمانی که دوست دارم روی چیز های جدید کار کنم. داریم انجامش میدیم فقط یه کم زمان می بره.”

Saint Angel


20 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. سوپر میت بوی رو که واقعاخیلی باهاش حال کردم! هنوزم که هنوزه مزه اش زیر دندونمه. این تیم دو نفره میتونه الگوی خوبی برای بازیساز های عزیز ایرانی باشه؛ که بدونن برای ساخت بازی حتما بودجه های میلیونی و گرافیست ها،صداگذاران، طراحان و امکانات فوقالعاده لازم نیست. که بدونن دو تا آدم عادی (البته با ذهن های متلاتم، خلاق و نوخواه) با بودجه ی ناچیز هم میتونن شاهکاری بسازن که گیم اسپات بهش نه و نیم بده.

    ۰۰
  2. تو دنیای بازی های مستقل و کم حجم اگه خلاقیت و نبوغ داشته باشین هر جای دنیا هم که باشین موفق می شین. چون برای عرضه بازیتون فقط به یه اینترنت نیاز دارین که تو هر جایی پیدا میشه. اینو به بازی سازای خودمون میگم که همشون می خوان God of War و Call of Duty بسازن!
    ————————–
    MW3 Fighters

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر