Keiji Inafune از سختی کار کردن با Capcom می گوید

Gordon توسط Gordon
در ۱۳۹۱/۰۱/۰۶ , 14:51:56

آقای Keiji Inafune در همایش GDC امسال طی گفتگویی که با سایت Gamasutra داشت از سختی کار کردن با شرکت Capcom گفت. او گفت:

“وقتی که من در شرکت Capcom رییس قسمت تحقیقات و توسعه بودم، تقریبا ۹۰۰ نفر زیر دستم کار می‌کردند و در ۳ شرکتی که در حال حاضر کار می‌کنم فقط ۳۰ نفر زیر دست من هستند و کار کردن با آنها بسیار آسان است. از کارهایی که من می‌توانم در اینجا انجام بدهم این است که به راحتی می‌توانم ایده های خود را در هر زمینه ای ایجاد کنم، در حالی که در شرکت کپکام حتی اگر ایده جذابی به نظرم می‌رسید، باید مدتی صبر می‌کردم و اجازه ساخت آن را بعد از مدتی کاغذ بازی بگیرم که حدود ۶ ماه طول می‌کشید. در اینجا وقتی ایده جدیدی به نظرم می‌رسد، می‌توانم از روز بعد شروع به درست کردن آن بکنم و همین‌ گونه نیز می‌شود.”


58 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. مرا با این شازده پسر کاری نباشد
    ——————————–
    شاید بعضی هاتون متوجه تغییرات اواتارم شده باشین برای دیدن این عکس میتونین به وبلاگم مراجعه کنین اما واسه دانلود نزاشتمش و هیچوقت هم نه این و نه یه چند تای دیگه رو نخواهم گذاشت …برای ورود به وبلاگی که فقط ۵ روز از متولد شدنش میگذره روی نامم کلیک کنین البته اپ کردنش هنوز ادامه داره :wink:

    ۰۰
    1. احمد تمام عکسا و والپیپر ها رو دستکاری کردی؟! اخه قیافه ش خیلی عوض شده! شبیه مرحوم پوپک گلدره شده! :mrgreen:
      نکن عزیز من، همین کثیف و زخمی بودنش بخشی از شخصیتش شده تو این قسمت.

      ۰۰
    2. اخه این دوستان هی میگفتن چرا لارا نمیره حموم…خب منم کاری کردم که دیگه اینو نگن :mrgreen:
      خوشحالم که به وبلاگ ناچیزم سر زدی…ولی همین جور که گفتم تازه ساختمش کم کم پر میشه از عکساس لارا و مطالب توم ریدر
      ———————–
      دوستان اگه به وبلاگم سر زدین و خوشتون اومد یه لایک بزنین خوشحال میشم

      ۰۰
    3. این وبلاگی که راه انداختی خیلی ایده خوبیه. مطمئن باش من حداقل روری یه بار بهش سر می زنم. من از طرفدارای ۲ آتیشه لارا هستم!

      ۰۰
    4. چرا من هر چی مینویسم میره واسه تاییدیه؟؟؟مدیران یکی از اون کامنتا رو تایید کنین بابا صبح شد از کار و زندگی اقتادیم

      ۰۰
    5. الان من از چه کلمه ای استفاده کنم که نظرم ثبت شه؟؟؟بابا کشتین منو…چهار پنج تا دیدگاه دادم هیچکدوم نیومدن :twisted: :-x تا ما جواب این دوستمون رو بدیم..لعنت بر دل سیاه شیطون

      ۰۰
  2. من نمیدونم این کپکام از یه طرف روی EA رو تو پول پرستی‌ و گند زدن به فرنچایز های‌خفن سفید کرده از یه طرف کلی شاهکار تو تاریخش داره
    Resident Evil-Devil May Cry-Street Fighter-Monster Hunter-Okami
    آخه چطور ممکنه؟من یکی که باورش برام سخته.

    ۰۰
    1. مجتبی تو دیگه چرا؟! من نمی دونم این EA بنده خدا چه هیزم تری به ما ایرانی ها فروخته! من که خیلی براش احترام قائلم. در بین پابلیشر های حال حاضر، EA بهترینه.

      ۰۰
    2. نمیدونم چرا همه همیشه از رو هوا حرف می زنن
      یکی منیست که بگه آخه برادر من EA به همین معروفه که از رو عنوان های ضعیف و سطح پایین شاهکار می سازه و همیشه در کارش موفق بوده
      واقعاً که……

      ۰۰
    3. البته نظر شخصیم بود.
      IT جان مثال بگو.چون برای من برعکسش ثابت شده.

      سینا جان به نظر من از سال ۲۰۱۰ به این ور یوبی سافت و بعدش اسکوئرانیکس بهترین ناشر ها بودن.بوبی سافت انصافا خلاق ترین استودیو ها و بازیها رو داره.زیر مجموعه های‌ تام کلنسی، درایور، ریمن،I AM ALIVE ، اساسین و FROM DUST و چند بازی دیگه که خاطرم نیست.
      اسکوئر هم فقط به خاطر خرید EIDOS INTERACTIVE این قدر خفن شده.همین شرکت بود که در گذشته سری های‌ HITMAN و TOMB RAIDER و DEUS EX رو منتشر میکرد.
      بعدش این دوتا EA هستش.

      ۰۰
    1. خو این که از اول قیافه ش اینجوری نبوده که – احتمالاً نون لگد کرده اینجوری شده
      یجورایی میشه گف عذاب الهی یه
      :-?
      _____________
      PS3 Is GOD

      ۰۰
    1. خیلی خسته کننده بود….کدو بازی رو شما دیدی که مامورت هاش تو بازی زمان داشته باشه…؟؟؟ یعنی تا یه زمان مشخصی باید اون ماموریت رو انجام بدی…؟؟؟ کلا بازی بود که فقط می شد ۱۰ دقیقه اسلحه بگیری دستت و برای میون دویست سی صدتا زامبی یه خورده از خجالت زامبی ها دربیای و بعد Exit To Windows کنی….!!! :wink:

      ۰۰
    2. آره راست میگی ماموریت هاش خیلی رو اعصاب بود گذشته از زمانی بودن بازی که سبب میشد هیچ کار رو درست و حسابی نتونی انجام بدی ، خود ماموریتهای هم بجای اینکه لذت بخش باشه اعصاب خرد کن بود! مخصوصا با اون باس های خفنی که داشت که به راحتی نمی مردن و در ازاش این چاک خیلی بی عرضه بود!
      حتی یه جا خالی ناقابل هم نمی تونست بده :lol: :lol: :lol:

      ۰۰
  3. بله معلومه .
    تو شرکت هایی که پایه و اساسشون گدا بازی و استفاده از حداقل امکانات برای بهره بردن بیشتر هستش انتظار بیشتری نباید داشت .
    البته منکر این نمیشم که این کمپانی موفقیت ها و بازی های فوقالعاده و عالی داشته
    ———–
    اما امان از دست پوووول و پول بازی !!! :!: :!: :!:

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر