E3 2018 | اولین جزییات از نسخه Switch بازی FIFA 19 منتشر شد

در ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ , 21:12:46
FIFA 19, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), شرکت نینتندو (Nintendo), کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

نویسنده سایت USgamer چند ساعتی به تجربه بازی FIFA 19 در پلتفرم نینتندو سوئیچ نشست و تجربه خود را با مخاطبین به اشتراک گذاشت، همچنین مصاحبه کوچکی با تهیه‌کننده بازی آقای «آندری لازارزکی» (Andrei Lazarescu) داشت. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

FIFA 18 اولین بازی در سری بود که پس از چندین سال برای یکی از کنسول‌های نینتندو توسعه یافت، اما جای خالی آنلاین چندنفره در آن به شدت احساس می‌شد. اکنون طبق جدیدترین اخبار بازی، در بازی Fifa 19 می‌توانید همراه دوستانتان از بازی لذت ببرید. همچنین این بار نسخه سوئیچ بازی تجربه‌ای نزدیک‌تر به عناوین همتای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان می‌دهد.

از دیگر تغییرات این نسخه می‌توان به بهبود کبفیت بصری بازی اشاره کرد. بازی روانتر از قبل شده و به واقعیت نزدیک‌تر است. در نسخه نینتندو سوییچ بازی Fifa 19 سعی شده تا هویت منحصربه‌فرد هر تیم حفظ شود و بازی تیمی آنها مشابه واقعیت طراحی شود. نکته جالب اما عدم وجود حالت The Journey همانند نسخه سال گذشته، است. آندری لازارزکی در ادامه مصاحبه افزود:

ما هرساله به دنبال بهبود و افزایش کیفیت بازی هستیم و حالت The Journey برای ما در اولویت قرار نداشت. ما به دنبال برطرف کردن نقص اجرای بازی با سرعت ۶۰fps هستیم. لازمه بدانید موتور بازی سفارشی است و ما برای توسعه با موتور  Frostbite  به مشکلاتی بر می‌خوریم. بنابراین اولویت ما اصلاح آن ایرادات است. این راهم فراموش نکنید که این دومین بازی ما برای نینتندو سوئیچ محسوب می‌شود. به مرور ما بهتر خواهیم شد.

بخش Ultimate Team همچنان محبوب‌ترین حالت در میان طرفداران Fifa در سوئیچ است. مانند پلتفرم‌های دیگر نسخه FIFA 19 بخش محبوب Champions Edition در نینتندو سوئیچ نیز منتشر می‌شود. که دارای سه روز دسترسی زودهنگام، ۲۰ جعبع طلایی جایزه (در هر هفته یک جعبه)، بازیکن طلایی لیگ‌قهرمانان اروپا، آیتم‌های لئون کریستیانو رونالدو و نیمار جونیور و همچنبن کیت‌های Special Edition FUT.

بازی FIFA 19 برای عرضه در تاریخ ۶ خردادماه ۱۳۹۷ (۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸) برنامه‌ریزی شده است. در خبری مرتبط شما می‌توانید تریلر معرفی بازی که در جریان کنفرانس EA Play شب گذشته بنمایش درآمد را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که برای مشاهده تمامی اخبار مربوط به رویداد E3 2018 می‌توانید به لینک مربوط این رویداد مراجعه نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر