بازی Anthem در هنگام انتشار فاقد بخش PvP خواهد بود

در ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ , 21:22:46
Anthem, E3 2018, EA Play, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), شرکت بایوور (Bioware), کنسول Xbox One

طبق اظهارات تهیه‌کننده بازی Anthem در «بایوور»، بازی در زمان انتشار دارای آپشن بازیکن علیه بازیکن (PvP) نیست. در ادامه با دنیای بازی همراه شوید.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، آقای «مایک داراه» (Mark Darrah) در نشست EA Play پاسخ بسیاری از سوال‌های طرفداران را به‌صورت مستقیم داد. در این نشست یکی از طرفداران از او درمورد حضور حالت PvP در بازی پرسید که آقای داراه پاسخ گنگی به سوال او داد.

در زمان انتشار آپشن PvP در بازی وجود ندارد.

حالت PvP تنها ویژگی غایب در بازی Anthem نیست. پیش از این اعلام شده است که در بازی نقش‌آفرینی Anthem هیچ داستان رمانتیک و عاشقانه‌ای میان شخصیت‌ها وجود ندارد تمرکز اصلی روی روابط دوستانه میان شخصیت‌های اصلی و فرعی است.

در بازی Anthem شما کنترل مزدوری به نام Freelancer برعهده خواهید گرفت که از لباسی بسیار پیشرفته برای از بین بردن هیولا‌ها و دیگر تهدیدات وارده به Fort Tarsis که در واقع پایگاه اصلی شما در بازی است، استفاده می‌کند. شما در بازی می‌توانید با دیگر بازیکنان همکاری کرده و ماموریت‌های چندنفره و آنلاین که در سراسر نقشه بزرگ بازی پراکنده شده‌اند، را انجام دهید. اما در این میان بسیاری از جنبه‌های داستانی بازی Anthem منحصر به شخصیت شما و همچنین روابط شما با شخصیت‌های فرعی می‌باشد.

بازی Anthem در تاریخ ۳ اسفند ۱۳۹۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر از بازی می‌توانید تریلر سینمایی و ویدیو گیم‌پلی که در جریان کنفرانس EA Play منتشر شدند را مشاهده نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر