هیچ برنامه‌ای برای پورت نسخه سوئیچ بازی Wolfenstein: The New Order وجود ندارد

در ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ , 17:00:38
Panic Button, Skyrim, Wolfenstein II: The New Colossus, Wolfenstein: The New Order, بازی دووم (Doom), پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت بتسدا (Bethesda Softworks), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One, کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch), ولفنشتاین

بازی Wolfenstein II: The New Colossus آخرین نسخه منتشر شده از این مجموعه بود که اکتبر سال گذشته برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود و حال، قرار است پورت نسخه سوئیچ آن در تاریخ جمعه، ۸ تیر ۱۳۹۷ منتشر شود. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

کنسول سوئیچ هم‌چنین دارای چندین پورت از عناوین مهم نظیر «اسکایریم» (Skyrim) و «دووم» (Doom 2016) است. البته، داستان بازی Wolfenstein II: The New Colossus کمی متفاوت است و طرفداران کنسول سوئیچ هنوز موفق نشده‌اند نسخه اول این عنوان یعنی Wolfenstein: The New Order را تجربه کنند.

در طی برگزاری نمایشگاه E3 2018، تیم گیم‎‌اسپات با یکی از اعضای اصلی استودیو Panic Button یعنی «آدام کریتون» مصاحبه کرد که طی آن مسئولیت پورت نسخه سوئچ بازی Wolfenstein II: The New Colossus را بر عهده دارند و پیش از این هم دو بازی «راکت لیگ» (Rocket League) و «دووم» را برای این پلتفرم پورت کردند. این تیم اشاره دارد که آن‌ها هیچ برنامه‌ای برای توسعه نسخه سوئیچ بازی Wolfenstein: The New Order ندارند.

وقتی درمورد تاییدیه عدم توسعه بازی مذکور بر روی سوئیچ از «کریتون» سوال شد، او گفت که در حال حاضر برنامه‌ای ندارند، ولی «بتسدا» شاید برنامه‌های دیگری در این زمینه داشته باشد و در پایان اشاره کرد که آن‌ها در استودیو Panic Button برای هر چیزی آماده هستند. در بخشی دیگر نیز کریتون تایید کرد بسته الحاقی The New Colossus شامل پورت نسخه سوئیچ نخواهد بود و در حال حاضر تنها بازی اصلی را منتشر می‌کنند.

در پایان لازم به ذکر است، بازی Wolfenstein II: The New Colossus در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است و نسخه سوئیچ نیز در تاریخ جمعه، ۸ تیر منتشر خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر