کیبرد جدید شرکت «ریزر» از سوئیچ مکانیکی جدیدی استفاده می‌کند

در ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ , 14:00:16
Razer, پی سی گیمینگ (PC Gaming)

در خبری تازه، شرکت «ریزر» دو مدل جدید از کیبردهای مکانیکی خود را معرفی کرد که همراه با سوئیچ جدید خواهند بود. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

دو مدل Huntsman و Huntsman Elite از سوئیچ مکانیکی جدیدی با نام opto استفاده می‌کنند. بر خلاف سایر سوئیچ‌های مکانیکی، opto از یک سنسور نوری استفاده می‌کنند که موقع فشار دادن دکمه کیبرد فعال می‌شود. بنا به گفته ریزر، این نوع طراحی موجب می‌شود تا ثبات و سرعت بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

با استفاده از فناوری نوری جدید، یک پرتور نور مادون قرمز در داخل هر سوئیچ، دقیقا زمانی که یک دکمه را می‌فشارید، فعال می‎شود که در واقع دستور شما را تشخیص می‎دهد. سوئیچ Opto هم‌چنین ۳۰ درصد سریع‌تر از سایر سویچ‌های مکانیکی عمل می‌کند.

Razer, پی سی گیمینگ (PC Gaming)

این سوئیچ‌ها از نوع کلیکی با بازخورد لمسی هستند و شکل کلی آن‌ها شبیه سوئیچ سبز ریزر است. علاوه بر این، این مدل از نظر دوام نیز قابلیت بالاتر از خود به نمایش خواهد گذاشت و ریزر تایید کرده سوئیچ opto از طول عمر ۱۰۰ میلیون کلیک برخوردار است.

نسخه معمولی کیبرد Huntsman ارزانتر از مدل الیت بوده و با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد بود. این نسخه، از صفحه آلومینیومی مات ساخته شده و نور پس‌زمینه RGB بهره می‌برد. مدل Huntsman Elite با قیمت ۱۹۹.۹۹ عرضه می‌شود که دارای چند ویژگی اضافی نظیر استراحت‌گاه مچ دست، نور پس‌زمینه و دکمه‌هایی برای کنترل رسانه در بالای محصول برخوردار است. در پایان لازم به ذکر است، هر دو محصول فوق هم‌اکنون از طریق وب‌سایت ریزر برای فروش در دسترس هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر