تریلری از بازسازی بازی Battle for Middle-earth منتشر شد

در ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ , 14:10:32
Unreal engine بازی Battle for Middle-earth تیم Reforged

تریلر منتشر شده از Battle for Middle-earth: Reforged اتفاقات خوبی که در مورد بازسازی بازی اتفاق افتاده است را نشان می‌دهد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

بازی Battle for Middle-earth یک عنوان استراتژی و ناب از دنیای ارباب حلقه‌ها بود که متاسفانه در سال ۲۰۱۰ حمایت آنلاین خود را از دست داد. از آنجایی که بازی هم‌چنان طرفداران خود را دارد، یک سری از این افراد قصد دارند تا بازی را در Unreal Engine 4 بازسازی کنند.

یک هدف بلندپروازانه؟ احتمالا. اما تریلر منتشر شده پیشنهاد می‌دهد که پروسه‌ی ساخت بازی خوب پیش می‌رود.

نسخه اصلی بازی Battle for Middle-earth یک بازی استراتژی است که بازیکنان جناح‌های مختلف در جنگ برای حلقه را کنترل می‌کنند. هر جناح ارتشی از واحدهای استاندارد را رهبری می‌کند، همراه با افراد قدرتمند مثل گندالف، آراگون، گالوم و دیگر شخصیت ها.

هدف این پروژه این است که بازی را در Unreal engine دوباره بسازند، و میزبانی از پیشرفت‌ها را به این بازی اضافه کنند. به‌روزرسانی ویژگی‌های بصری، افزایش فریم ریت‌ها و پشتیبانی از ۴K تنها قسمتی از ویژگی‌های پیشنهاد شده هستند. تبدیل این بازی روی بخش گیم‌پلی چند نفره تمرکز خواهد کرد اما بخش تک نفره را از دور خارج نکرده است.

البته، بیشتر بازسازیِ طرفداران در این حوزه می‌توانند انتظار فرمان‌های توقف و دست برداشتن را داشته باشند اما Battle for Middle-earth یک مورد پیچیده است. این بازی توسط الکترونیک آرتز توسعه یافته بود که گواهینامه کنترل ارباب حلقه‌ها را به برادران وارنر از دست داد. این اتفاقات باعث شده که بعضی بگویند ساخت این محصول متوقف خواهد شد اما تیم Reforged امیدوار است که جواز Unreal Engine از این کار جلوگیری کند.

بله، ما کمی نگران واکنش شرکت برادران وانر هستیم. اگرچه مثال های زیادی از engine‌ها برای پروژه‌های غیر تبلیغاتی وجود دارد ما هنوز هم یک مزیت داریم.  Unreal Engine 4 برای پروژه‌هایی که تبلیغاتی نیستند رایگان است و هر کسی می‌تواند بازی را به صورت رایگان بازی کند!

ما اختلالی در تجارت شرکت برادران وارنر ایجاد نخواهیم کرد، بازی Battle for Middle-earth یک بازی استراتژی است و برادران وارنر و RTS بازی‌های استراتژیک را توسعه نمی‌دهند. حتی اگر برادران وارنر از ما بخواهد که بازسازی بازی را متوقف کنیم ما نهایت تلاشمان را خواهیم کرد که معامله کنیم، شاید، بعد از اینکه متوجه شدند این بازی چقدر طرفدار دارد بازی را از آن خود کنند.

هر اتفاقی که بیفتد به نظر می‌رسد که تیم Reforged کار بسیار خوبی را در مورد توسعه بازی Battle for Middle-earth در Unreal Engine ارائه دادند. اگر این کار متوقف نشود ارزش دنبال کردن را دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر