آمار فروش نسخه پی‌سی بازی Hollow Knight از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد

در ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ , 17:00:57
Hollow Knight, Team Cherry, پی سی گیمینگ (PC Gaming), کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

بازی Hollow Knight توانست عملکرد بسیار خوبی را بر روی کنسول نینتندو سوئیچ از خود به اجرا بگذارد. حال، این عنوان مستقل در نسخه رایانه‌های شخصی هم به نقطه عطف جدیدی در زمینه فروش دست یافت. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

احتمالا می‌دانید که بازی Hollow Knight در ماه گذشته برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه شد و توانست به خوبی روی این کنسول از نظر طرفداران مورد قبول واقع شود. این عنوان، طی دو هفته توانست بیش از ۲۵۰ هزار نسخه بر روی این پلتفرم به فروش برساند.

حال، استودیو «تیم چری»، سازنده عنوان مذکور با انتشار بازی Hollow Knight بر روی رایانه‌های شخصی دوباره موفقیت خودش را تکرار کرده است. آمار فروش این بازی هم‌اکنون بر روی این پلتفرم از مرز ۱ میلیون نسخه عبور کرده که قطعا خبر بسیار خوبی است. در ادامه، به صحبت سازنده پیرامون این اتفاق، نگاهی خواهیم داشت:

بخشی از موفقیت بزرگ Hollow Knight توسط طرفداران نسخه رایانه‌های شخصی بدست آمده و این بازی تاکنون بیش از یک میلیون نسخه بر روی ویندوز، لینوکس و مک فروخته است.

در پایان لازم به ذکر است، بازی Hollow Knight در حال حاضر برای پلتفرم‌های نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. با توجه به موفقیت‌های روزافزون این بازی، بعید نیست آن را به‌زودی بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان ببینیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر