بازی The Division 2 به صورت کاملا تک نفره قابل انجام خواهد بود

در ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ , 15:40:00
Massive Entertainment, The Division 2, شرکت یوبی سافت (Ubisoft)

گزارشی جدید حاکی از آن است که عنوان The Division 2 به وصرت کاملا تک نفره قابل انجام خواهد بود؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بازی The Division 2 کلاس همکاری بهبود یافته و پیشرفته‌ای را به صورت Co-op معرفی می‌کند اما اگر شما نمی‌خواهید، مجبور نیستید که با دیگران به انجام بازی بپردازید. طبق جدیدترین اخبار بازی، بخش کمپین استودیو مسیو اینترتیمنت به وبسایت Aus Gamers اعلام کرد که بخش کمپین بازی The Division 2 و تمامی محتویاتی که بعد از عرضه بازی، در دسترس قرار خواهند گرفت، به صورت کاملا تک نفره قابل انجام خواهد بود. ماتیاس کارلسون، کارگردان بازی، این باره گفته است:

شما می‌توانید تمامی پخش داستانی بازی تا انتها و سپس تمامی محتویات که بعد‌‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت را به تنهایی بازی کنید. اما شما همچنین می‌توانید این موارد را به صورت دو، سه و چهار نفره در قالب Co-op انجام دهید.

این نکته تفاوت چندانی با نسخه اولیه بازی The Division ندارد و آن عنوان نیز اساسا یک بازی تک نفره بود مگر اینکه بازیکنان سیستم Matchmaking برای تجربه Co-op را روشن می‌کردند. از طرفی برخلاف بازی Destiny، شما در بازی به دیگر بازیکنان در محیط برخورد نمی‌کنید، مگر اینکه آن‌ها را به بخش خود دعوت کنید. همانند حالت کو-آپ نیز در حالت تک نفره، بازیکنان می‌توانند نتجیه کار‌های خود را روی دنیای در حال تغییر و شهروندان آن مشاهده نمایند. این ویژگی بخش مهمی از دنباله بازی محسوب می‌شود که ماموریت‌ها و اهداف مختلف را به داستانی که نشان دهنده مشکلات و امید‌های شهروندان واشنگتن دی‌سی است، گره می‌زند. استودیو توسعه‌دهنده یوبی‌سافت مسیو امیدوارد است که این موارد باعث شود تا دنیای بازی The Division 2 قابل باورتر و همچنین زنده‌تر از خیابان‌های مرده شهر نیویورک در قسمت اول بازی باشد.

عنوان The Division 2 در تاریخ ۲۴ اسفند ۹۷ (۱۵ مارس ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. توسعه این بازی با همکاری سه استودیو مسیو اینترتیمنت (Massive Entertainment)، رد استورم (Red Storm) و یوبی‌سافت رفلکشنز (Ubisoft Reflections) در موتور بازی‌سازی Snowdrop انجام گرفته است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر