پیش‌بینی گروه NPD از پرفروش‌ترین‌های سال ۲۰۱۸ میلادی در آمریکا شمالی

در ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ , 20:10:09
NPD, Red Dead Redemption 2

یکی از اعضای گروه NPD باور دارد که کنسول نینتندو سوییچ و بازیRed Dead Redemption 2 پرفروش‌ترین‌های سال ۲۰۱۸ در آمریکا شمالی خواهند شد؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

مت پیسکتلا که از اعضای گروه آنالیز NPD به شمار می‌رود در جدیدترین اخبار بازی و طی پستی در وبلاگ خود، پیش‌بینی خود از بازار آمریکا شمالی برای کل سال جاری میلادی تا تعطیلات کریسمس ۲۰۱۸ را منتشر کرد. طبق پیش‌بینی‌های وی، مسابقه بسیاری نزدیکی میان بازی‌های مختلف شکل خواهد گرفت اما عنوان Red Dead Redemption 2 پرفروش‌ترین بازی سه ماهه چهارم سال و همچنین تمامی سال ۲۰۱۸ خواهد بود. بازی‌های Call of Duty: Black Ops 4، Battlefield V و NBA 2K19 نیز در رتبه‌های بعدی قرار خواهند گرفت.

NPD, Red Dead Redemption 2

پیسکتلا پیش‌بینی کرده که عرضه بازی‌های چون Pokémon: Let’s Go، Pikachu!، Eevee! و Super Smash Bros. Ultimate تعداد واحد‌های فروش رفته از کنسول نینتندو سوییچ را افزایش خواهند داد و کنسول شرکت نینتندو را به پرفروش‌ سخت‌افزار سه ماهه اخر سال و کل سال جاری در آمریکا شمالی تبدیل کنند. وی همچنین عنوان کرده است که تعداد کلی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان فروش رفته از زمان عرضه تا آخر سال جاری نسبت به پلی‌استیشن ۲ و ایکس‌باکس اورجینال نزدیک به شش درصد بیشتر و نسبت به کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ نزدیک به ۳۰ درصد بیشتر خواهد بود.

کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان حداقل نزدیک به چهار میلیون واحد در سال ۲۰۱۸ میلادی در منطقه آمریکا شمالی فروش کنند. مجموع فروش کلی این کنسول‌ها تا آخر سال نیز باید به ۱۷.۵ میلیون واحر برسد که رکورد جدیدی از سال ۲۰۱۲ به این طرف خواهد بود. فروش فیزیکی بازی‌ها نیز نزدیک به هشت درصد نسبت به سال گذشته، رشد نشان دهد.

نظر شما درباره این پیش‌بینی‌ها چیست؟ آیا عنوان Red Dead Redemption 2 پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۸ می‌شود؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر