تاریخ برگزاری بتای عمومی بازی Battlefield V اعلام شد

در ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ , 15:09:32
DICE, بازی Battlefield 5, پی سی گیمینگ (PC Gaming), دایس, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

دوره بتای محدود بازی Battlefield V به‌تازگی به پایان رسیده و استودیو D.I.C.E اطلاعاتی که از طریق بازخوردهای کاربران به‌دست آورده و قرار است در آینده به این عنوان اضافه کند را به اشتراک گذاشت. در همین حال، آن‌ها تایید کردند که نسخه بتای عمومی Battlefield V نیز در اوایل ماه سپتامبر شروع خواهد شد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

در ادامه، به جزئیاتی که سازنده درمورد این بازخوردها ارائه کرد:

  • احیا کردن هم‌تیمی‌ها

Battlefield V دارای یک سیستم احیا کننده بهتر در مقایسه با نسخه‌های قبلی است. بعد از دوره آلفا، ما هر دو قابلیت احیای توسط «مدیک» و سایر بازیکنان اضافه کردیم. این مورد، موجب احساس راحتی بیشتری برای بازیکنان خواهد بود. هم‌چنین، قرار است برخی تاخیرهای را نیز رفع کنیم؛ به عنوان مثال، زمانی که احیا می‌شوید و نمی‌توانید برای چند ثانیه حرکت کنید. ما زمان احیا را ۲.۵ ثانیه سریع‌تر کرده‌ایم که اگر لازم باشد برای مدیک نیز به همین مقدار تغییر خواهیم داد. برخی دیگر از مشکلات نظیر نمایش آیکون احیا بعد از احیا شدن را مشاهده کردیم که در حال رفع آن هستیم.

  • مهمات

گاهی اوقات، شاهد بودیم که بازیکنان به طور کلی علاقه زیادی به جنگ رو در رو نداشته و در کنار خود کلی مهمات نیز در اختیار دارند. ما برای ایجاد تعادل، میزان مهمات در برخی اسلحه‌ها را کاهش دادیم. عوامل دیگری که ما آن را تغییر می‌دهیم مربوط به غارت مهمات از کشته شدگان هست که برای برخی زیاد و برای برخی کم است و ما باید آن را متعادل کنیم.

  • تیم پشتیبانی

در دوره آلفا، ما به شما فرصتی دادیم تا به تعدادی از تیم‌های پشتیبانی Battlefield V نظیر Churchill Crocodile Tank و V-1 Rocket دسترسی داشته باشید. یکی از تغییرات این بخش، کاهش استفاده از V-1 Rocket برای حالت Conquest خواهد بود که حتی در بخش‌های پایانی هم از آن زیاد استفاده می‌شد. علاوه بر این، جزئیاتی نظیر شعاع انفجار و نحوه هشدار حضور V-1 Rocket را نیز مورد بررسی دوباره قرار خواهیم داد.

  • زمان کشتن (TTK)

وقتی درمورد زمان کشتن یا Time to Kill صحبت می‌شود، ما شاهد بازخوردهای چندگانه‌ای هستیم که برخی بازیکنان در هنگام مواجه با دشمن سریع‌تر از حد معمول کشته می‌شوند، در حالی که گروه دیگر چنین مشکلی نداشتند. به همین دلیل، ما به این موضوع هم توجه خواهیم داشت.

در پایان لازم به ذکر است، بازی Battlefield V در تاریخ جمعه، ۲۷ مهر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر