استودیو «رمدی» قصد دارد بهترین استودیو در زمینه توسعه بازی‌های خاص باشد

در ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ , 12:45:28
Control, E3 2018, Remedy, پی سی گیمینگ (PC Gaming), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

شرکت «رمدی» چندی پیش و در طول نمایشگاه E3 2018 از پروژه جدید خود با نام Control رونمایی کرد. حال، این استودیو از اهداف خود در آینده می‌گوید. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

طی مصاحبه‌ای که وب‌سایت GamesIndustry با مدیرعامل استودیو «رمدی»، آقای «تِرو ویرتالا» انجام شد، او به این نکته اشاره داشت که استودیو آن‌ها قصد دارد بهترین سازنده‌ای باشد که برخی عناوین خاص را تولید می‌کند.

ما می‌خواهیم بهترین استودیویی باشیم که بازی‌های خاص خلق می‌کند و این دقیقا بخشی است که ما روی آن تمرکز کرده‌ایم. ما درک خوبی از مفهوم کسب و کار داریم، ما دارای صلاحیت‌هایی هستیم که می‌تواند در تجاری کردن پروژه به ما کمک کند. اما، می‌دانیم ناشرهای خوبی وجود دارند که بسیار قوی‌تر هستند و صلاحیت زیادی در زمینه بازاریابی، بخش جامعه، در زمینه توضیع و نشر، فروش و غیره دارند.

در ادامه، ویرتالا از چشم‌انداز خود درمورد بازی Control به اشتراک گذاشت و گفت این بازی کاملا حس متفاوت و تازه‌ای نسبت به دیگر عناوین دارد:

عناوین زیادی در هر سال منتشر می‌شوند و از این میان، تنها چند بازی وجود دارد که ما می‌توانیم آن‌ها را تجربه کنیم. بنابراین، ما احساس می‌کنیم که برای موفقیت باید کیفیت فوق‌العاده و متفاوتی وجود داشته باشد. ما می‌گویم اگر یک بازیکن، عنوان ما را می‌بیند، نباید به طور مستقیم آن را با دیگر بازی‌ها مقایسه کند، در نتیجه یعنی ما موفق شدیم. خب، ما در این عنوان گان‌پلی، تجهیزات و توانایی‌های فراطبیعی داریم. اگر بازیکن به عنوان ما نگاه کند، ویژگی‌هایی که در دیگر بازی‌ها دیگر وجود دارد را مشاهده خواهد کرد، اما امیدواریم که به طریقی موجب جرقه‌ای در تخیل بازیکن شده در نتیجه علاقه ایجاد شود و به نوعی تازه و متفاوت به‌نظر برسد.

در پایان لازم به ذکر است، بازی Control در سال آینده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر