حالت Grand Operations بازی Battlefield V هنگام عرضه در دسترس خواهد بود

در ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ , 11:30:10
DICE, بازی Battlefield V, پی سی گیمینگ (PC Gaming), دایس, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

در یک پست جدیدی که دیشب در بلاگ استودیو DICE به نمایش در آمد، گفته شد حالت جدید Grand Operations بازی Battlefield V هنگام انتشار رسمی این عنوان در دسترس نخواهد بود. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

اما، امروز شرکت سازنده با به‌روزرسانی پست خود اطلاعات منتشر شده قبلی را کنار گذاشت و رسما اعلام کرد حالت Grand Operations بازی Battlefield V موقع انتشار، در دسترس است. اما اصل داستان از چه قرار بود؟ در پست منتشر شده که در ادامه هم خواهید دید، به این مورد اشاره که حالت مذکور کمی پس از انتشار بازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. متن پیام به شرح زیر است:

Grand Operations یک تجربه کامل است و به نوعی طراحی شده تا حالت‌ها و نقشه‌های بازی Battlefield V به‌شکل یک‌پارچه به نمایش بگذارد. هر Grand Operation ارائه‌کننده یک تجربه و روایت قدرت‌مند است که از حوادث تاریخی در آن الهام گرفته شده است. تنها مدت کوتاهی پس از انتشار بازی، شما قادر خواهید بود در اولین Grand Operation شرکت نمایید. در ماه‌های بعد، مبارزات خود را در دیگر جنگ‌های دیده نشده از جنگ جهانی دوم که تاکنون تجربه نکرده‌اید، ادامه خواهید داد.

با توجه به آپدیت بلاگ این استودیو، دوباره اعلام شد که این بخش در نسخه نهایی و در زمان انتشار در دسترس کاربران قرار دارد و خیال همه را راحت کرد. در پایان لازم به ذکر است، بازی Battlefield V در تاریخ جمعه، ۲۷ مهر برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر